Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:36:24 GMT

کیفیت آب، خط قرمز شرکت آبفای استان زنجان است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۵۰۲۰

کیفیت آب، خط قرمز شرکت آبفای استان زنجان است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در بازدید از بخش‌های مختلف آزمایشگاه آب شهر زنجان کیفیت آب را خط قرمز شرکت آبفای استان زنجان دانسته و بر ضرورت پایش لحظه ای کیفیت آب تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، امروز با اعلام این خبر، گفت: باید مثل همیشه به صورت شبانه روزی نظارت دقیقی بر کیفیت آب زنجان و دیگر شهرهای استان انجام شود تا شهروندان هیچ دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نهادهای مختلفی از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر روند پایش کیفیت آب نظارت داشته و خوشبختانه گزارش های این نظارت ها همیشه موید سالم و بهداشتی بودن آب شهرهای استان زنجان است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان با اشاره به اینکه آزمایشگاه مرکزی آب زنجان گواهی سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه مطابق با الزامات استاندارد ISO17025  را بدست آورده است گفت: مهمترین مزیت اخذ تائید صلاحیت این استاندارد برای مراکز آزمایشگاهی ، پذیرش آزمایشگاه و نتایج آن در سطح ملی و بین المللی، کاهش هزینه های مرتبط با شکایات مشتریان ، تکرار تست ها و تصمیم گیری بر مبنای واقعیت اعلام کرد.

وی انتخاب آزمایشگاه مرکزی زنجان به عنوان آزمایشگاه برتر در بین شرکت‌های آبفای شهری و روستایی در سال 96، کسب رتبه دوم کشوری در بین 122تصفیه خانه آب کشور مطابق با ارزیابی معاونت راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور و اخذ گواهینامه پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت استاندارد ایزو 17025  توسط آزمایشگاه مرکزی زنجان را گواهی بر نظارت حساس و دقیق شرکت آب و فاضلاب بر کیفیت آب شهرهای استان زنجان دانسته و گفت: تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه بیولوژی در آزمایشگاه مرکزی زنجان نیز از دیگر موفقیت های آزمایشگاه مرکزی آب زنجان بوده و می‌بایست حفظ این استاندارد و ارتقاء رتبه آزمایشگاه و تصفیه خانه در دستور کار واحد کنترل کیفی شرکت قرار گیرد.

جزء قاسمی خاطرنشان ساخت: در کنار پایش کیفیت آب طرح‌های کلانی نیز برای توسعه خدمات و آبرسانی به شهرهای استان زنجان در دهه فجر سال جاری به بهره برداری رسید که برای اجرای این طرح‌ها بیش از 225 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان زنجان دهه فجر شرکت آب و فاضلاب کاهش هزینه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد

داوود مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد  گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود.

او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد