Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرینات تیم تراکتور ظهر امروز پس از دو روز تعطیلی از سر گرفته شد.

به گزارش ایسنا، تمرین امروز (دوشنبه) تیم از ساعت ۱۴:۳۰  در زمین تمرین بنیان دیزل پیگیری شد.

تراکتورسازان زیر نظر کادر فنی به انجام تمرینات بدنی و کار با توپ پرداختند.  دروازبان‌های تیم نیز زیر نظر داریوش اسفندیاری، تمرینات اختصاصی خود را پیگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنتونی استوکس نیز که بدلیل حضور در تولد فرزنش با نظر جورج لیکنز به مرخصی چند روزه رفته است، از اواخر هفته به تمرینات تیم ملحق خواهد شد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 تولد زمین تمرین نشد استوکس 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش با توجه به اینکه بخاطر آسیب دیدگی قادر به همراهی تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 نبود و سفر بی‌ثمری به تهران داشت، دوباره به هلند بازگشت و در تمرینات فاینورد شرکت کرد تا زیر نظر کادر پزشکی و فنی این باشگاه تمرینات خود را دنبال کند و آماده بازگشت به میادین شود.

وینگر ایرانی فاینورد در حاشیه تمرین دیروز چهارشنبه در کمپ باشگاه فاینورد، در کنار یکی از هواداران تیمش که پشت فنس‌ها با پای شکسته بود، حضور یافت و امضای خود را روی پایِ گچ گرفته این طرفدارش زد و با او عکس یادگاری گرفت.

جهانبخش که بهبود نسبی پیدا کرده و کم کم آماده بازگشت به میادین می‌شود، در کنار دیدار با هواداران فاینورد، مشغول تمرین با توپ شد تا نشان بدهد شرایط بهتری پیدا کرده است.

لژیونر ایرانی فاینورد بیش از یک ماه است به دلیل آسیب دیدگی از میادین فاصله گرفته و در رقابت‌های لیگ اردیویسه هلند و مقدماتی جام جهانی نتوانسته برای باشگاهش و تیم ملی به میدان بورد که امیدوار به پایان این دوران است.

دیگر خبرها

  • پیگیری تمرینات تراکتور برای بازی با سپاهان
  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • ضربان قلب در حالت استراحت یکی از نشانه‌های تناسب اندام و طول عمر است
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • بازگشت صادقی با گل اروپایی و شادی رونالدویی
  • بازگشت صادقی و اسماعیلی‌فر به تمرین پرسپولیس