Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:27:54 GMT

چهارمین تقابل استقلال و پارس؛ هت‌تریک یا تساوی؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۵۰۵۸

چهارمین تقابل استقلال و پارس؛ هت‌تریک یا تساوی؟

استقلال تهران و پارس جنوبی جم فردا برای چهارمین بار در تاریخ لیگ برتر روبه روی یکدیگر قرار می گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، فردا در دیدار آغازین هفته نوزدهم لیگ برتر دو تیم استقلال و پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می روند. این در حالی است که در تاریخ رقابت های لیگ برتر این دو تیم تاکنون 3 بار با هم روبه رو شدند که سهم پارس جنوبی دو برد و سهم استقلال یک پیروزی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پارس جنوبی جم در لیگ هفدهم اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرد که در مسابقه رفت موفق شد برد دو بر صفر خانگی را جشن بگیرد. در بازی برگشت اما شاگردان مهدی تارتار با نتیجه 4 بر یک شکست خوردند.


تقابل سوم استقلال و پارس جنوبی در هفته چهارم لیگ جاری اتفاق افتاد که پارسی ها بار دیگر در خانه آبی های تهرانی را شکست دادند و حالا فردا چهارمین بازی رودرروی دو تیم شکل م گیرد.


باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در مسابقه فردا رقم می خورد. اینکه پارس جنوبی در کسب پیروزی مقابل استقلال هت تریک می کند یا اینکه ابی ها پیروز می شوند و آمار تقابل ها را به تساوی دو بر دو می کشانند.


دیدار استقلال و پارس جنوبی ساعت 18:30 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

پارس جنوبی جم استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور یکی از برنامه‌های مهم وزارت نفت را خاموشی فلرها دانست و گفت: این فلرها بر اساس برنامه زمانبندی خاموش و به ارزش افزوده تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه مرتضی شاهمیرزایی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی راهکارهای تحقق حداکثری جهش تولید با مشارکت مردمی در صنعت ارز آفرین پتروشیمی در شرکت پتروشیمی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مشعل‌های صنایع و شرکت‌ها و صنایع مختلف مستقر در منطقه پارس جنوبی باید خاموش شوند.

معاون وزیر نفت افزود: برنامه قطعی وزارت نفت و نظام، خاموشی فلرها است.

فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور اضافه کرد: از هم اکنون که پروژه‌ها در حال اجرا هستند در مورد مصرف بهینه انرژی برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.

وی با بیان این که فلرها برای اضطرار و موارد خاص هستند، خطاب به مدیران فنی و طراحان گفت: اقدامات تکمیلی برای مهار فلرها انجام شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر هم از افزایش رشد 37 درصدی تولید این پتروشیمی در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن خبر داد و گفت: پتروشیمی بوشهر در سال گذشته با 510 میلیون دلار صادرات در این شاخص رشد 18 درصدی ثبت کرد.

جواد حاتمی کسب درآمد 20 هزار میلیارد تومانی را از دیگر موفقیت‌های شرکت پتروشیمی بوشهر در سال قبل دانست و بیان کرد: ظرفیت تولید شرکت پتروشیمی بوشهر حدود 9 میلیون و 248 هزار تن است که ضمن تامین خوراک صنایع دیگر بخش از آن به عنوان محصول نهایی صادر می‌شود.

ایران در برداشت گاز از میادین مشترک از قطر پیشی گرفت/ احداث 50 پالایشگاه و پتروشیمی

وی از راه‌اندازی فاز دوم این پتروشیمی خبر داد و تصریح کرد: یکی از مسائل و مشکلات پتروشیمی بوشهر تهیه خوراک است که با توجه به راه‌اندازی فاز دوم در آینده نزدیک نیاز است سهمیه خوراک این مجموعه افزایش یابد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!