Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، پرستو صالحی به مناسبت درگذشت فرخ ساجدی ، بازیگر قدیمی سینمای ایران، پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

متن پست اینستاگرامی پرستو صالحی به شرح زیر است:

«نمی دونم این حسِ منه یا خیلی های دیگه هم این حس رو دارند؟! هر کدوم از پیشکسوت‌های هنر که پر می‌کشن احساس عذاب وجدان هم می‌گیرم علاوه بر غم از دست دادن اون عزیز .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ما تا بی‌نهایت بدهکار این نسل باقی خواهیم ماند، نسلی که پاشون نایستادیم از فردین تا ملک مطیعی و رضا بیک ایمان وردی و سعید کنگرانی و امروز فرخ ساجدی بازیگر تحصیل کرده و جذابِ سینما ... قطعا نسل‌های بعدی هم با ما همین کار را خواهند کرد اگر انقلابی شود و تغییرات دیگری صورت پذیرد

همینقدر بی‌تفاوت، همینقدر بی غ...!!! روحش شاد یادش جاودان

از شمار دو چشم یک تن کم

وز شمار خِرد هزاران بیش»

فرخ ساجدی یکی از بازیگران سینمای قدیم روز دوشنبه در سن ۷۶ سالگی درگذشت. ساجدی از بازیگران پرکار سینمای پیش از انقلاب بود که در بسیاری از فیلم‌های موسوم به فیلمفارسی حضور داشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انقلاب پارس درگذشت پرستو صالحی پارس نیوز فیلم فارسی پیام تند بازیگر قدیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همت و تلاش اعضای شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول، پرونده اختلاف خانوادگی که منجر به قتل یک نفر شده بود، با رضایت اولیای دم منتهی به صلح و سازش شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: چهار ماه پیش درگیری و نزاع خانوادگی در مسجدسلیمان اتفاق افتاد که منجر به قتل یک خانم می‌شود و این حادثه اختلافات بین اعضای خانواده را تشدید کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست مکرر بستگان این خانواده از رئیس دادگستری دزفول مبنی بر اصلاح ذات‌البین فی ما بین اعضای خانواده، با دستور قضائی وی و پیگیری دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده برای حل و فصل به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع شد و با دعوت از اعضای خانواده و برگزاری جلسات متعدد در راستای ایجاد صلح و سازش میان آن‌ها، اقداماتی صورت گرفت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول با اقدامی جهادی و خداپسندانه به ثمر نشست و پس از چهار ماه، اولیای دم با رضایت ثبتی و بدون هیچ‌گونه دریافت دیه، قاتل را بخشیدند.

حجت‌الاسلام امانت بهبهانی اضافه کرد: میان اعضای خانواده برادری، صمیمت و رفع کدورت ایجاد و این پرونده و چندین پرونده مرتبط با آن به صلح و سازش ختم شد.

کد خبر 747158

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال