Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@08:10:58 GMT

اردوی آموزشی فرزندان جانبازان در مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۵۱۰۵

رئیس اداره آموزش و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی مددکاری اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: اردوی آموزشی ویژه 90 نفر از فرزندان جانبازان اعصاب و روان است که به تازگی ازدواج کرده اند و رویکرد اصلی آن نیز تقویت روابط صمیمانه میان همسران است.
معصومه فهیم مطلق افزود: کارگاههای آموزشی این اردو با محور آموزش تکنیکهای بهبود صمیمیت همسران، آشنایی با تفاوتهای روانشناختی زن ومرد و مهارتهای زندگی هم اکنون در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر برنامه های زیارتی و تفریحی، مشاوره و خدمات مددکاری فردی، راهنماییهای کاربردی و تمرینهای آرام سازی یا همان مدیتیشن از برنامه های دیگر این اردو آموزشی هستند.
وی گفت: اردوی آموزشی فرزندان جانبازان تا یکم اسفند ماه در مشهد ادامه دارد.
3221/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 ازدواج بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان مشهد آموزشی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: رویداد گفتمان سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور مدیران و دبیران آموزش و پرورش فعال در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی استان برگزار شد.


مهدی عابدینی افزود: در این رویداد ارائه تجربیات موفق در زمینه‌های مختلف تحولی در مردمی سازی اموزش، تحولات و مشارکت مردمی بر پایه مدرسه، تولید محتویات درسی و آموزشی و پیشرفت مهارتی دانش اموزان ارائه می‌شود.

همچنین در این رویداد دو دوره آموزشی با نام رسالت اجتماعی معلم، ماموریت مدرسه هم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی