Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر فرمانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: طی 10 ماه گذشته بیش از 50 اعزام به مسابقات ملی صورت گرفته که نتیجه آن افتخارآفرینی ورزشکاران این استان در میادین مختلف بوده است.
وی با بیان اینکه این هیات هم اکنون دارای 200 ورزشکار بیمه شده است ، گفت: 6 گروه بیماران تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، ام اس، دیابت و پیوند اعضا در 12 رشته ورزشی متناسب با شرایط جسمانی این ورزشکاران زیر نظر این هیات ورزشی مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانی با تاکید بر اینکه دراین مدت هر 6 گروه بیماران در رده آقایان و خانم ها در رشته ورزشی مختلف به مسابقات کشوری اعزام شده اند اظهار داشت: بیماران پیوند عضو در 4 رشته، تالاسمی در 6 رشته، هموفیلی در 6 رشته، دیالیزی 2 رشته، ام اس 3 رشته فعالیت می کنند.
وی رشته های دارت و دو و میدانی را قوی ترین رشته های ورزشی این هیات دانست و ادامه داد: در رشته دارت و دو ومیدانی ورزشکاران هیات بیماران خاص استان نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی نیز حرف برای گفتن دارند.
رئیس هیات ورزشی بیماری خاص قم افزود: پس از شناسایی ورزشکاران، برنامه ریزی برای ساماندهی و فعالیت بیماران خاص به صورت منظم در بُعد قهرمانی برای حضور در میادین ملی و بین المللی صورت می گیرد.
فرمانی با بیان اینکه ورزشکاران این هیات ورزشی جزو افراد شناخته شده در کشور هستند افزود: دو و میدانی، بولینگ و دارت از جمله رشته هایی است که ورزشکاران این هیات به صورت حرفه ای در آن فعالیت کرده و در سطح کشور شناخته شده هستند.
وی با اشاره به وجود سالن اختصاصی دارت درقم گفت: این سالن که توسط خیرین ساخته شده از جمله زیرساخت های ورزشی تخصصی برای ورزش دارت است که موجب شده تا این رشته ورزشی در این استان بسیار پیشرفت کند.
7404/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 پیوند اعضا رشته های ورزشی قم ورزشکاران رشته 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!

به گزارش تابناک، جماران نوشت: برندگان رشته‌های دوومیدانی المپیک 2024 در پاریس با تصمیم اتحادیه جهانی این رشته 50 هزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

دیوید لاپارتینت، رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در واکنش به پرداخت جایزه نقدی به برندگان رشته دوومیدانی در المپیک پاریس گفت: تصمیم برای پرداخت جایزه به برندگان مسابقات دوومیدانی در المپیک 2024 مغایر با روح المپیک است. روح المپیک به اشتراک گذاشتن درآمد و جذب ورزشکاران بیشتر برای رقابت در سراسر جهان است. نه تنها تمام پول را در بهترین‌ها سرمایه‌گذاری کنید، بلکه آن را بین بقیه تقسیم کنید. اگر ما پول را روی بهترین ورزشکاران متمرکز کنیم، فرصت‌ها برای ورزشکاران باقی‌مانده در سراسر جهان از بین خواهد رفت.

بازی‌های المپیک 2024 پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است