Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@22:44:11 GMT

پیام هالیوودی‌ها به یک قاضی: «زود خوب شو»

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۵۳۳۰

به گزارش پارس نیوز، استیون اسپیلبرگ، لیدی گاگا، اسپایک لی و گلن کلوز از جمله چهره‌هایی هستند که پیغامی برای روت بیدر گینزبرگ قاضی دادگاه عالی آمریکا دارند: «زود خوب شو.»

به نقل از هالیوود ریپورتر، استیون اسپیلبرگ کارگردان سرشناس و تقریبا ۲۰ چهره درجه یک هالیوودی از بردلی کوپر گرفته تا کویینسی جونز، کارتی را امضا کرده‌اند تا برای خانم گینزبرگ ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خانم ۸۵ ساله یک ماه است که نتوانسته در جلسات دادگاه عالی شرکت کند چون در ماه دسامبر به خاطر سرطان ریه جراحی داشته و هنوز دارد بهبود پیدا می‌کند.

در این کارت از وی به عنوان «قاضی بروکلین» یاد شده و رجینا کینگ نوشته که او یک «سوپر دیوا» است که ارجاعی به لباسی است که گینزبرگ در فیلم مستند «آربی‌جی» به تن داشت. لورا درن نیز نوشته «شما یک یادآوری بزرگ برای ما هستید مبنی بر این که باید برای حقیقت جنگید».

کارگردان بری جنکینز کار را از این هم فراتر برده و به افتخار او یک هفته کارش را تعطیل کرده است.

ایمی آدامز، ران هاوارد، تد دانسون، هلن میرن، استیون کولبرت و مردیت ویرا از دیگر امضا کنندگان این نامه هستند.

در صورت فوت وی ترامپ می‌تواند جانشین‌ وی را انتخاب کند با توجه به این که تا کنون ترامپ ۲ قاضی محافظه‌کار دادگاه عالی را انتخاب کرده، اضافه شدن یک قاضی محافظه کار دیگر به این گروه کار را برای مخالفان ترامپ خیلی سخت می‌کند. قاضی‌ها تا آخر عمر در پست‌شان باقی می‌مانند.

وضعیت سلامت روت بدر گینزبرگ قاضی ۸۵ ساله دیوان عالی آمریکا این احتمال را اقزایش داده است که ترامپ فرصت دیگری برای تغییر شکل این دادگاه‌ها پیدا کند.

ترامپ در دوره نخست ریاست جمهوری اش تاکنون دو شانس برای انتصاب قضات جدید داشته است اما او می گوید که انتظار دارد این فرصت را داشته باشد تا دو قاضی دیگر را نیز منصوب کند.

تعیین قضات دیوان عالی از میراث‌های بلندمدت یک رییس جمهوری است و دیوان عالی آمریکا عالی‌ترین نهاد قضایی این کشور و مرجع تفسیر قانون اساسی است و احکام آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این دادگاه ۹ قاضی دارد.

این کارت به پیشنهاد بتسی وست و جولی کوهن نوشته شده که تهیه کننده و کارگردان مستند بلند «آربی‌جی» هستند که درباره زندگی و حرفه این بانو ساخته شده است. این فیلم نامزد اسکار امسال و چندین جایزه مهم دیگر از جمله بفتا بوده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: هالیوود استیون اسپیلبرگ سرطان جراحی فوت سلامت ریاست جمهوری رییس جمهوری قانون اساسی قاضی پارس پیام پارس نیوز لیدی گاگا هالیوودی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران در مجتمع قضایی امام خمینی(ره) برگزار شد. ریاست دادگاه با قاضی حجت‌الاسلام دهقانی بود و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری، قاضی را در این دادگاه همراهی کردند.

طبق گزارش تسنیم از دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین، در بخشی از این جلسه، سید میثم حکیم‌زاده حسینی، وکیل شکات در تریبون قرار گرفت.

مسعود رجوی همکار ساواک بود

حکیم‌زاده حسینی نسخه‌ای از دفاعیات خود را به دادگاه تقدیم کرد و گفت: جلسه اولی است که فرصت بیان جهت‌گیری سازمان مجاهدین خلق در دهه ۵۰ است و سلطه‌ای که نظام پهلوی بر این سازمان پیدا کرد.

در خصوص اینکه مسعود رجوی چه شد که توسط ساواک بازداشت و به اعدام محکوم شد و چگونه از بند زندان رهایی پیدا کرد، در جلسه قبل مقدماتی مطرح شد، که من در تکمیل آن و بر اساس مستنداتی که در کتب خاطرات و مورخین تهیه شده است، عنوان خواهم کرد.

حکیم‌زاده حسینی از قاضی دادگاه درخواست کرد که مستندات او در زمان قرائت لایحه‌اش در دادگاه نمایش داده شود و گفت: در کتاب احمد احمد، خاطرات یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق که از این سازمان جدا شده است، آمده است که دانشجویان عدالت‌خواه در دهه ۵۰ با تغییر رویکرد این سازمان مواجه شدند.

وی در پاسخ به پرسش قاضی دادگاه با اشاره به یک سند از اسناد ساواک اعلام کرد: مسعود رجوی بعد از آنکه هم‌رتبه‌های او در سازمان مجاهدین خلق اعدام شدند، از طرف شاه حکم عفو گرفت و همکاری خود با ساواک را آغاز کرد، این موضوع در یک نامه ارتشبد نصیری به‌صراحت آمده است.

وی با توجه به اظهارات نخستین قاضی دادگاه مبنی بر اینکه مردم و مسئولان کشورهای میزبان باید از جنایات منافقین آگاه شوند، گفت: رسیدگی به این پرونده با چنین ابعاد، جنایاتی که در سطح ملی و بین‌المللی انجام شده است، اصحاب رسانه باید این جنایات را معرفی کنند. در جلسه امروز با اینکه سازمان مجاهدین خلق جوانان پاک‌نیت را جذب خود کرده بود، تغییر روش داد، این تغییر روش به مذاق رژیم سابق (پهلوی) خوش آمد.

قاضی دادگاه طی تذکری به وکیل بیان کرد: بنده از واژه اتهامات استفاده کردم، نه جنایات، دادگاه بی‌طرف است، در حدود لایحه صحبت کنید.

وکیل شکات سپس‌به تشریح چگونگی تغییر ماهیت سازمان مجاهدین خلق از اسلامی به مارکسیستی پرداخت. قاضی بارها با ارائه تذکر به وکیل، خواستار آن شد تا وی در محدوده کیفرخواست دفاع کند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898608

دیگر خبرها

  • مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • تصاویر/ در دومین دادگاه تتلو چه گذشت؟
  • در دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» چه گذشت
  • در دومین دادگاه تتلو چه گذشت؟
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین
  • اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟