Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@12:51:56 GMT

استقلال سورپرایز شد!

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۵۳۵۸

استقلال سورپرایز شد!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، المعز علی به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا، دیدار رفت الدحیل مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

استقلال ایران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود در مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم فوتبال الدحیل قطر برود. الدحیل با داشتن ستارگانی بزرگ قصد دارد در رقابت‌های این فصل نام خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این ستارگان المعز علی، فوق‌ستارۀ تیم ملی قطر و آقای گل رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است که به دلیل مصدومیت دیدار رفت مقابل استقلال را از دست داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال رقابت فوتبال لیگ قهرمانان آسیا آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • مروری بر آخرین خبرهای ورزشی استان
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد