Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با تاکید بر اینکه مخالفت شورای تامین با برگزاری دربی در تاریخ ۱۰ فروردین صحت ندارد، گفت: پیشنهاد باشگاه استقلال خنده‌دار بود!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید فتاحی درباره این خبر که شورای تامین با برگزاری دربی پایتخت در تاریخ ۱۰ فروردین مخالفت کرده است، گفت: نمی دانم دوستان از کجا این خبر را آورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسائل امنیتی چیزی نیست که تیتر روزنامه ها شود. این خبر را پیگیری می کنیم. جلسه دربی و بازی های بزرگ شرایط خودش را دارد.

وی که با رادیو تهران گفتگو می کرد، ادامه داد: با مسئولان شورای تامین یک جلسه برای بلیت فروشی ورزشگاه آزادی داشتیم. برای دربی دوستان نظراتشان را دادند ولی نامه ای ندادند که نمی توانند بازی را برگزار کنند. چطور یک رسانه خبر به این مهمی را تیتر کرده است که صحت ندارد؟

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ تاکید کرد: برگزاری دربی در تاریخ ۱۰ فروردین به قوت خود باقی است. حتی دوستان پیشنهاداتی دادند که فان و خنده دار بود. آقای مباشری از باشگاه استقلال پیشنهاد خنده داری داد که ابتدا بازی هفته بیست و پنجم برگزار شود و سپس هفته بیست و سوم که دربی دهم فروردین برگزار نشود.  

فتاحی افزود: از دو سه ماه پیش از شروع سال ۹۷  برنامه این فصل را به باشگاه ها داده بودیم و طبق قرعه هفته بیست و سوم دربی برگزار می شود. نمی توان بازی ها را تغییر داد. بازی های استقلال و پرسپولیس همینطور فشرده هست و نمی شود مسابقه ای را لغو کرد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره صحبت های یحیی گل محمدی سرمربی پدیده مبنی بر اینکه برنامه ریزی لیگ بودار است، گفت: دیگر به این حرف ها عادت کرده ایم. هر تیمی می باخت، اول به داور انتقاد می کرد ولی الان دیواری کوتاهتر از داوران پیدا شده است. تیم هایی که می بازند دیواری کوتاهتر از سازمان لیگ و فتاحی گیر نمی آورند. این برنامه ریزی امسال نیست. بهمن سال گذشته این برنامه به باشگاه ها اعلام شد و از آنها نظر خواستیم و جلسه هم اندیشی گذاشتیم. گل محمدی از دوستان من است. شاید به خاطر فشار باخت این بحث را مطرح کرده است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سعید فتاحی دربی نوروزی دیدار استقلال و پرسپولیس شورای تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده، در اولین جلسه شورای‌عالی نظام پزشکی در سال جدید، گفت: پیگیری فشرده تعرفه‌های خدمات سلامت، مشکلات قضائی و حقوقی برخی همکاران در روزهای پایانی سال، پرونده فوت مرحومه بخشی متخصص قلب و عروق طرحی در لرستان) و نیز ارتباط با منتخبین مجلس شورای اسلامی، از کارهای سازمان نظام پزشکی در یک ماه گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیری امور بدون تعطیلی و در تمام ایام نوروز ادامه داشته است، افزود: علاوه بر آن تعمیرات اساسی ساختمان نظام پزشکی برای اخذ تائیدیه ایمنی هم در همین ایام در جریان بود و می‌توان گفت که روزهای پایانی سال و ایام نوروز پرکارترین ایام سازمان نظام پزشکی بوده است.

رئیس زاده با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی برای تصویب و ابلاغ تعرفه‌ها، تصویب آن در اولین جلسه هیأت دولت در ۵ فروردین و ابلاغ جداول آن در ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ را حرکتی رو به جلو دانست که نتیجه پیگیری‌های وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی و نیز توجه دولت بوده است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن توضیح پرونده فوت مرحومه بخشی، از اشراف کامل سازمان نظام پزشکی به این پرونده و پیگیری جدی آن در مراجع ذی ربط تا حصول نتیجه نهایی خبر داد.

کد خبر 6082311 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • پیگیری پرونده فوت متخصص قلب طرحی
  • نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه