Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ماکو گفت: اعضای کانون این شهرستان در 10 ماهه نخست سال جاری 6 هزار و 539 جلد کتاب به امانت گرفتند.

لیلا خوش خلق روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در کتابخانه این کانون 13هزار و 250 جلد کتاب با 2 هزار و 255 عنوان جلد در موضوعات مختلف وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 2 هزار و 383 نفر عضو این کانون از 34 عنوان فعالیت هنری، فرهنگی و ادبی این مرکز استفاده می کنند.
خوش خلق عمده ترین فعالیت های کانون را قصه گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، نمایش فیلم، نشریه دیواری، کتابخوانی، نقاشی، سفالگری، معرفی وقایع، معرفی شخصیت، معرفی و بحث و روخوانی کتاب، نوشتن خلاق و دیگر فعالیت های فرهنگی و هنری عنوان کرد.
وی هدف از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را ضمن رشد علایق و استعدادها، توجه به گرایش ها عنوان کرد و گفت: دانش آموزان از سن های هفت تا 17 سالگی در کانون عضو و در این راستا به مطالعه و کتابخوانی با شیوه های خلاق تشویق می شوند.
وی بیان کرد: 2 مربی فرهنگی، یک مربی هنری برای نقاشی و سفالگری و یک مربی ادبی در مورد نوشتن خلاق و کارگاه داستان، آموزش اعضای این کانون را برعهده دارند.
وی در رابطه با موفقیت های کسب شده توسط اعضای این کانون افزود: 15 مقام بین المللی و بیش از پنجاه مقام کشوری و استانی ازجمله دستاوردهای این کانون می باشد.
به گزارش ایرنا، ماکو با بیش از 94 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است و در داخل محدوده منطقه آزاد قرار دارد.
7132/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كانون پرورش فكري كتاب ماكو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: با توجه به وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف که همان ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی است، اعضای شعب ۱۹، ۲۰ و ۳۷ مجتمع شماره ۳ شورای حل اختلاف اهواز توانستند با اقدامی جهادی و در یک روز کاری ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال را با صلح و سازش مختومه کنند و این اقدام نشانگر اثرگذاری فراوان شورای حل اختلاف در حل و فصل دعاوی مردم است.

وی افزود: هر چه شورای حل اختلاف تقویت و مورد حمایت قرار بگیرد، آسیب‌های اجتماعی کاهش چشمگیر خواهد داشت و بر امنیت، آرامش و آسایش پایدار جامعه افزوده می‌شود.

حجت الاسلام امانت بهبهانی در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های اعضای شورا‌های حل اختلاف استان در کاهش تنش و دعاوی مردم، بر اهمیت دادن به گسترش صلح و سازش در جامعه تاکید و اضافه کرد: باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تلاش مضاعف، پرونده‌های ارجاعی به شورای حل اختلاف را به صلح و سازش هدایت کنیم و در سال ۱۴۰۳ پرونده‌های مختومه با صلح و سازش را گسترش و افزایش دهیم.

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • صلح و سازش ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه در اهواز