Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور برق شهرستان خوانسار با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال شش پروژه برق رسانی در شهرستان به بهره‌برداری رسید، گفت: برای برق‌رسانی به مشترکان جدید پنج و نیم کیلومتر شبکه با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

«فرهاد بلابادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوانسار، با بیان اینکه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان طرح‌های شبکه شامل توسعه و بهینه سازی در شهرستان خوانسار از ابتدای سال 97  تا کنون هزینه شده است، گفت: 578 مشترک جدید از ابتدای سال تا کنون به مشترکان برق خوانسار اضافه شده و هم اکنون این شهرستان 21 هزار مشترک برق دارد و  پنج و نیم کیلومتر شبکه با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان برای برق‌رسانی به مشترکان جدید کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر امور برق شهرستان خوانسار با اشاره به اینکه  در دهه فجر امسال شش پروژه برق رسانی در شهرستان به بهره‌برداری رسید، در تشریح  این پروژه ها بیان کرد: بهینه سازی شبکه خیابان منصور با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال، تجهیز پست خیابان ۱۳ محرم با اعتبار سه هزار میلیون ریال، رفع حریم و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار خیابان ارسور با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار چهار باغ کوچه قشونی با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال، بهینه سازی شبکه فشار ضعیف روستای ویست با اعتبار ۵۷۷ میلیون ریال و احداث ۵۰۰ متر روشنایی بلوار ۹ دی با اعتبار ۴۳۰ میلیون ریال، پروژه های افتاح شده در ایام الله دهه فجر است.

 

وی از اختصاص 100 میلیون تومان اعتبار تملک دارایی برای احداث روشنایی بلوار 9 دی مسکن مهر و نصب سه دستگاه پست هوایی در سطح شهرستان خبر داد و تشریح کرد: ۶۰ میلیون تومان از ابتدای سال تا کنون  برای تعمیرات شبکه با هدف پیشگیری از قطع برق مشترکان تخصیص داده شده است.

 

بلابادی با بیان اینکه  ۱۰۰ دستگاه کنتور معیوب و قدیمی با کنتور هوشمند تعویض شده است، با ایجاد طرح های تشویقی فصل گرما که با همکاری مشترکان صنعتی و کشاورزان همراه بوده است،  اظهارکرد: ۳۰ مشترک صنعتی و کشاورزی در این طرح در فصل تابستان ۴.۲ مگاوات از پیک بار شهرستان کاهش یافت و این امر به پایداری شبکه کمک کرده است.

 

مدیر امور برق شهرستان خوانسار با بیان اینکه ۴۰۰ دانش آموز شهرستان و نیز معلمان آنها یک دوره مدیریت مصرف با هدف فرهنگ سازی برگزار شد، ادامه داد: کارشنان امور برق با حضور در مساجد سطح شهرستان توصیه‌های مدیریت مصرف برق برای عموم مردم تشریح شده و تعداد یک هزار بروشور بین مشترکان توزیع شده است./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اصفهان اردبیل سرلشگر باقری کرمان حضرت عباس استان بوشهر خبرگزاری شبستان سرلشکر باقری حضرت ام البنین سلام الله علیها خوانسار مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰ هزار میلیارد تومان، اعتبار مورد نیاز طرح دارویار

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید جلیل میرمحمدی میبدی گفت: علیرغم اینکه تاکید داشتیم برای اجرای درست و کامل طرح دارویار در سال ۱۴۰۲ نیاز به ۹۰ تا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان داریم، متاسفانه ۶۹ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد که از این مبلغ هم تنها 50 درصد آن محقق شد.   وی افزود: بودجه این طرح برای سال جاری هم با رشد بسیار مختصری در جداول بودجه پیش بینی شده در حالی که حداقل بودجه مورد نیاز برای این طرح باید ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار میلیارد تومان باشد.   نماینده مردم تفت و میبد در مجلس گفت: به طور قطع دود عدم اختصاص به موقع و کافی بودجه به طرح دارویار به چشم مردم می‌رود و به مردم به ویژه قشر مستضعف آسیب زیادی وارد می‌شود.   وی افزود: امیدواریم مجلس در سال جاری آن چه که تصویب می‌کند عدد بسیار بیشتری باشد و همچنین شاهد نظارت جدی تری در بحث دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی و شیرخشک باشیم.

دیگر خبرها

  • مشترکان برق مناطق سیل زده از موتور برق استفاده نکنند
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • ۱۳۰ هزار میلیارد تومان، اعتبار مورد نیاز طرح دارویار
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند