Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

وب‌سایت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهر فرودگاهی امام، وب‌سایت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) که تابستان امسال با طراحی متفاوتی عرضه شد، در بین 20 هزار شرکت‌کننده یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران توانست رتبه برتر را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید امین زاده، مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی شرکت شهر فرودگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ( IKACNEWS) گفت: در بین 20 هزار شرکت‌کننده و در گروه سازمان‌ها و مؤسسات دولتی، سایت شرکت شهر فرودگاهی جزو 5 سایت برتر شناخته شد.

وی ادامه داد: سایت شهر فرودگاهی با هدف اطلاع‌رسانی، معرفی شرکت و نیز ارائه خدمات بهتر به مسافران در سال جاری طراحی و مورد بازآفرینی قرار گرفت و خدماتی از جمله اطلاعات پروازهای ورودی و خروجی، خدمات فرودگاهی، خدمات رفاهی و ... را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به‌عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نمایندگان مجلس و معاون فضای مجازی دادستان کل در تاریخ 25 و 26 بهمن‌ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جشنواره وب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار بایدن به نتانیاهو در مورد خطر تشدید تنش با ایران

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، یک مقام ارشد آمریکایی گفت: «اسرائیلی‌ها به ما اعلام کردند که به دنبال تشدید تنش با ایران نیستند.»
 
این مقام گفت بایدن در جریان تماس تلفنی خود به نتانیاهو به طور واضح گفت که ما باید با دقت و استراتژیک درباره خطرات تشدید تنش فکر کنیم.
 
وی افزود: «هدف ما کاهش تنش‌های منطقه‌ای است. ما خواهان درگیری منطقه‌ای گسترده‌تر نیستیم.»
 
این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا پس از حملات شبانه ایران در ضد حمله اسرائیل شرکت خواهد کرد، گفت: «ما تصور نمی‌کنیم که در چنین اقدامی شرکت کنیم.»
 
سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید نیز تاکید کرد که ایالات متحده به دنبال درگیری منطقه‌ای گسترده‌تر نیست.
 
جان کربی در پاسخ به این سوال که در صورت حمله اسرائیل، آیا ایالات متحده در این اقدام تهاجمی شرکت می‌کند، گفت: «ما به دنبال درگیری منطقه‌ای گسترده‌تر نیستیم.»
 

دیگر خبرها

  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • شرکت فرودگاه‌ها: وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود 
  • هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود
  • وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می شود
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام ادامه دارد
  • پیندو فروش بهترین‌های موبایل و تبلت با امنیت بالا
  • راه‌اندازی نسل جدید اینترنت 5G در چین
  • هشدار بایدن به نتانیاهو در مورد خطر تشدید تنش با ایران