Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@06:07:14 GMT

گراميداشت شهدای مدافع امنیت و آرامش ملت ایران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۵۷۹۲

مراسم گراميداشت 27 شهيد مدافع وطن كه در جنايت تروريستي سيستان و بلوچستان به شهادت رسيده بودند، صبح امروز با حضور مقامات عاليرتبه نظامي، خانوادههاي مهظم شهدا و عموم مردم در حسينيه ستاد نيروي زميني سپاه در تهران برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجتالاسلام «عبدالله حاجي صادقي» نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران، سردار سرلشكر «قاسم سليماني» فرمانده نيروي قدس سپاه، سردار «محمد شيرازي» رئيس دفتر فرمانده معظم كل قوا، سردار «حسين سلامي» جانشين فرمانده كل سپاه، سردار «محمد پاكپور» فرمانده نيروي زميني سپاه، سردار «روحالله نوري» جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه و سردار «علياكبر پورجمشيديان» معاون هماهنگ كننده نيروي زميني سپاه در اين مراسم حضور يافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در جريان حمله تروريستي 24 بهمن به اتوبوس حامل رزمندگان سپاه در جاده خاش-زاهدان 27 تن از مدافعان وطن به شهادت رسيدند و 12 نفر مجروح شدند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: گرامیداشت مدافع وطن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سردار گودرزي فرمانده مرزباني فراجا در اين ديدار با اشاره به مظلوميت شهداي مرزباني گفت: ما قدردان ايثار و فداکاري شهداء بخصوص شهداي مظلوم مرزباني و خانواده‌هاي آنان هستيم و اگر اين ايثارها نبود کشور و ارزش ها و آرمانهای انقلاب حفظ نمي‌شد.
وی افزود: امروز هر کدام از شهدای فراجا باعث عزت آفرینی برای کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و باید این شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی کارکنان فراجا به خصوص مرزبانی به گوش همه برسد.
وي با تجليل از صبر، ايثار و فداکاري‌هاي خانواده معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران افزود: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در راه اسلام و انقلاب تقديم کردند و اين اجري بي پايان در نزد خداي متعال خواهد داشت.
 او ادامه داد : شهداء اسوه‌هاي بصيرت و ولايت‌مداري در تمام قرن‌ها و اعصار هستند که با گذشتن از جان خود، امنيت و آرامش را بر جامعه حاکم كردند.
سید محمدمهدی نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه ششم فروردین امسال ، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • برگزاری مراسم رژه در روز ارتش / تجهیزات دفاعی به نمایش در آمد
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • تجلیل از برگزیدگان فرهنگی سپاه انصارالحسین همدان
  • مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولی ایران در دمشق