Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - تیم والیبال نشسته فیروز قزوین از امروز سه شنبه در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول باشگاه های کشور در مشهد مقدس به مصاف حریفان خود می رود.

سیروس ماله میری دبیر هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیرحسن لیایی، علی رنجبر، بهزاد میرزایی، عنایت شکری، حسن مهرعلیان، جعفر عبادی، مجید کشاورز، مهدی کاظمی، احمد میان رودی و مهدی وهابی ورزشکارانی هستند که تیم والیبال قزوین را در این دوره از رقابت ها همراهی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین گفت: هدایت تیم والیبال نشسته فیروز قزوین در این رقابت ها را مهرداد شوشتری بر عهده دارد و محمدرضا امیری نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کند.
در این مرحله از مسابقات علاوه بر نماینده قزوین تیم های هیات ورزش جانبازان و معلولان البرز، رستوران کاوه آمل، هیات ورزش جانبازان و معلولان بابل،هیات سلماس، مس شهر بابک کرمان، منطقه ویژه اقتصادی تایباد و شرکت مخابرات رضوی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش والیبال نشسته لیگ دسته اول فیروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری موسوی و تقوی برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد و گام به مرحله بعدی گذاشت. وی در مرحله دوم باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

همچنین سید معین تقوی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰- کیلوگرم‌، در نخستین مبارزه مقابل «یحیی عمر» از اردن به برتری دست یافت. وی در مرحله بعدی با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6087505

دیگر خبرها

  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود