Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر موسوی کیا صبح سه شنبه در جلسه کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد بیان کرد: در راستای حفظ هویت سمن‌ها، هر دستگاه اجرایی را موظف کردیم تا نماینده‌ای از سازمان‌های مردم‌نهاد داشته باشد.

وی بابیان اینکه در سال جاری ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به سازمان‌های مردم‌نهاد اختصاص دادیم، افزود: بخش عمده این اعتبارات به توانمندسازی مربوط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی کیا افزود: همچنین ۸۰ میلیون تومان تنها برای درمان کودکان معتاد و ۷۰ میلیون تومان برای توانمندسازی خانواده‌های بهبودیافته به نهبندان اختصاص داده‌شده است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: در خراسان جنوبی فرهنگ مطالبه گری کم‌رنگ است که باید به‌مرور زمان رفع شود.

مدیرعامل یک موسسه خیریه در این جلسه با اشاره به اجرای طرح پایدارسازی اشتغال بیان کرد: این طرح برای ۳۰ نفر از همسران آسیب‌دیده از اعتیاد در بیرجند اجرایی شده است.

رضایی پور بابیان اینکه این طرح بین افراد ۲۰ تا ۵۰ سال اجرایی شده است، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح ۳۰ نفر از همسران آسیب‌دیده در حاشیه شهر شناسایی شده اند.

رضایی پور بابیان اینکه در گام اول برای این افراد دوره‌های آموزشی، خانواده، مهارت‌های زندگی و ارتباط مؤثر برگزارشده است، اظهار کرد: به آن دسته از افرادی که دارای مهارت کافی بوده‌اند، گواهینامه و تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال داده شده است.

وی خواستار پرداخت مشوق بیمه‌ای به کارفرمایان شد و، افزود: در حال حاضر بیمه آزاد بوده و مبلغ بالایی به ازای هر نفر باید پرداخته شود.

کد خبر 4546504

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان هواشناسی: فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه

سازمان هواشناسی کشور درباره آب‌گرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها به دنبال فعالیت سامانه بارشی از امروز تا روز چهارشنبه هشدار داد.

به گزارش صدا و سیما، بر اساس هشدار سطح زرد سازمان هواشناسی کشور، فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه موجب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و احتمال تگرگ در برخی مناطق کشور خواهد شد.

این سامانه امروز کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شرق لرستان، جنوب و نیمه شرقی خوزستان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، فارس، جنوب و غرب اصفهان، شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شرق خراسان رضوی، جنوب و ارتفاعات کرمان، هرمزگان و غرب یزد را در بر می‌گیرد.

فردا نیز چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، شرق و نیمه جنوبی اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، شمال شرق خوزستان و ارتفاعات استان‌های تهران و مازندران درگیر این سامانه می‌شوند.

گستره بارش‌ها روز چهارشنبه به خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، یزد، جنوب اصفهان و ارتفاعات استان‌های تهران و مازندران می‌رسد.

احتمال آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان‌آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به نهال و درختان آسیب‌پذیر، از جمله مخاطرات این سامانه است.

سازمان هواشناسی کشور به احتیاط در سفرهای برون‌شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابه‌جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم به‌منظور حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نمی‌رسد
  • بیش از ۹ هزار کیلومتر ایل راه در خراسان جنوبی مرمت شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبی
  • هشدار سازمان هواشناسی: فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه
  • سیلی ایران به اسرائیل یک عید بود
  • خراسان جنوبی چهارمین استان کشور در طرح زندگی با آیه‌ها
  • بازگشایی ۵۵ کیلومتر ایلراه عشایری خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی امام خمینی (ره)
  • مأموریت بسیج ادارات و کارمندان کمک به تحقق دولت اسلامی است