Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم بهره برداری از کارخانه آسفالت شهرداری قزوین با حضور دکتر آوایی وزیر دادگستری، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، زاهدی استاندار قزوین و معاونان وی، دکتر صفری شهردار قزوین، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران کشوری و استانی برگزار شد.

این کارخانه سازگار با محیط زیست بوده و با 10میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افتتاح این کارخانه؛ آسفالت استاندارد مورد نیاز شهرداری قزوین تامین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین استاندارد سازگار با محیط زیست شهرداری نماینده مردم قزوین در مجلس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد تا مردادماه به بهره‌برداری برسد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تست گرم فاز یک خط سه قطار شهری از پروژه‌هایی بوده که شورای شهر به جد پیگیر آن است و امیدواریم با همت شهردار تا مردادماه شاهد بهره‌برداری این مسیر باشیم.

حسن موحدیان امروز ۲۷ فروردین‌ماه، در صدودوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، با اشاره به حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی، اظهارکرد: طی گذشت کمتر از دو هفته از حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که موجب شهادت هفت تن از مستشاران کشورمان از جمله شهید زاهدی شده بود، شاهد تنبیه اسرائیل خبیث بودیم.

وی افزود: پس از ترور دانشمندان و چهره‌های شاخصی چون شهید فخری‌زاده توسط رژیم صهیونیستی، بنا به صبر و بردباری راهبردی جمهوری اسلامی اقدامی صورت نگرفت. پس از تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به خاک ایران، دادن پاسخ کوبنده و محکم به این اقدام ضروری بود، سکوت و غفلت جایگاهی نداشت و شیرمردان سپاه پاسداران به ویژه هوافضای سپاه شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی را در دستور کار خود قرار دادند.

موحدیان ادامه داد: اروپایی‌ها و غربی‌ها دو جنگ جهانی را راه انداخته‌اند و حال امروز در نقش معلم اخلاق حاضر می‌شوند و ایران را دعوت به خویشتن‌داری می‌کنند و در شرایطی شعار اخلاق‌مداری سرمی‌دهند که کودکان و زنان فلسطینی هرروز به خاک و خون کشیده می‌شوند و هیچ صدایی از آن‌ها بلند نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: بسیار خرسندیم که پاسخ کوبنده ایران اسلامی به صهیونیست‌ها با استقبال عمومی و پشتیبانی ملت سرافراز ایران اسلامی همراه شد و همزمان با این حرکت افتخارآفرین، مردم کشورهای مختلف با تجمع در میادین اصلی از این اقدام حمایت کرده و علیه رژیم صهیونیستی شعار سردادند.

وی اضافه کرد: امیدواریم صهیونیست‌ها حماقت نکنند، در غیر این صورت کارشان سخت‌تر و پایان عمرشان نزدیکتر می‌شود. بی‌شک وعده پیروزی، وعده الهی و وعده صادق بوده و فتح و ظفر متعلق به حزب‌الله است.

موحدیان در ادامه با اشاره به حوزه مدیریت شهری مشهد عنوان کرد: طی یک ماه اخیر در قالب استقبال از بهار، برگ زرین دیگری در کارنامه خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به ثبت رسید؛ از برگزاری جشنواره‌های نوروزی مفرح گرفته تا برنامه‌های فاخر قرآنی و جشنواره‌های ورزشی. حوزه خدمات شهری شهرداری نیز کار بزرگی انجام داد و نشاط و شادابی مضاعفی را به ارمغان آورد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: فروردین‌ماه از نظر عمرانی هم ماه بسیار خوب و امیدبخشی برای شهرداری مشهد بود. پس از اینکه دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی در آخرین روزهای سال به بهره‌برداری رسید، در این ماه نیز شاهد اتفاقات مهمی بودیم که از جمله آن‌ها می‌توان به تست گرم فاز یک خط ۳ قطار شهری و پایان عملیات تعریض پل دهرود اشاره کرد.

موحدیان ادامه داد: تعریض پل دهرود در شرایطی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت که این پروژه در محدوده شهری واقع نبود، اما موجب رضایتمندی عمومی شد. تست گرم فاز یک خط ۳ نیز از پروژه‌هایی بوده که شورای شهر به جد پیگیر آن است و امیدواریم با همت شهردار، تاخیر پیش آمده در این پروژه جبران شود و تا مردادماه شاهد بهره‌برداری این مسیر باشیم. امیدواریم سایر پروژه‌های تعریف شده در بودجه و پروژه‌های زودبازده نیز هرچه زودتر محقق شود و رفاه و آرامش مردم را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمینه تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل قم فراهم شده است
  • بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ مترو مشهد؛ شاید تا مرداد
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید شمش طلا در معدن هیرد
  • امیدواریم فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد تا مردادماه به بهره‌برداری برسد
  • تولید شمش طلا در معدن طلای هیرد ۴۳ درصد افزایش یافت
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید شمش طلا در معدن طلای هیرد
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • پیشرفت حدود ۲۴ درصدی کارخانه آهن اسفنجی بافق/تلاش برای بهره برداری زودتر از موعد مقرر