Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید از طرح رعد ۲۲ پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ماه پایانی سال و حضور مردم در مراکز خرید اظهار کرد: ماه اسفند ماه شلوغی هم برای مردم هست و برای پلیس، حضور مردم در این ماه بیشتر شده و مراکز خرید شلوغ شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان این که تمهیدات لازم برای جلوگیری از کیف قاپی در نظر گرفته‌ایم افزود: ده ها تیم در مراکز عمده خرید فعال شدند و کنترل نامحسوس می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی گفت: البته در وهله اول مردم باید رعایت کنند و تاکید کنند خودشان رمز کارتهای بانکی را وارد کنند و به فروشنده ها اعتماد نکنند.

وی در پایان گفت: در این ماه پلیس با امادگی کامل در اختیار مردم است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی تهران بزرگ به شدت با افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه برای چهارشنبه آخر سال می کنند برخورد می‌کند.

وی افزود: تا الان ما بیش از ۵ انبار مواد محترقه بزرگ و توسط پلیس پیشگیری و امنیت و آگاهی کشف کردیم و طرح ویژه مبارزه با فروشندگان مواد محترقه بخصوص غیرمجاز الان در حال اجرا است.

کد خبر 4546586 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس آگاهی تهران بزرگ خرید نوروزی سردار حسین رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت: در سال گذشته روزانه ۹میلیون قرص نان از انواع نان لواش، بربری، سنگک توسط چهار هزار و ۷۶۱ واحد نانوایی و توسط نانوایان دراستان پخت و تحویل شهروندان شده است.

   امید زینالی در همایش روز ملی گندم و نان و تجلیل از فعالان زنجیره تولید نان در استان، با اعلام‌ این خبر، اظهار کرد: سال گذشته یک‌میلیون و ۶۱۰میلیون ریال یارانه به صورت ماهانه و بطور میانگین برای هر نفر بابت تامین نان و مبلغ سه میلیون و ۷۷۰ هزار ریال یارانه بطور میانگین برای نانوایان به صورت مستقیم و روانه پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در ۶۳ مرکز شامل مراکز خرید مباشر، سیلوهای ملکی و بخش خصوصی و کارخانجات آرد با ظرفیت بیش از یک میلیون تن و توسط ۵۲ هزار و ۸۳۳ گندم کار طی بیش از ۱۳۸ هزار محموله و در ۶۰روز ۶۸۲ هزار تن گندم به ارزش ۱۰هزار و ۳۳۶هزار میلیارد تومان تحویل مراکز خرید شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی گفت: روزانه ۱۱هزار و ۳۸۳ تن گندم طی ۲هزار و ۳۰۰محموله به مراکز خرید تحویل شده است و از این میزان به طور متوسط روزانه هزار و ۱۰۶تن معادل ۲۷هزار و ۶۵۰ کیسه آرد تولید و به پیمانکار جهت تحویل به نانوایی ها استان در ۲۰شهرستان تحویل شده است.

وی خاطر نشان کرد:  جهت افزایش کیفیت آرد استان ۶۷هزار تن گندم کیفی نیز جهت اختلاط از بنادر به استان حمل شده است.

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل