Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی در قالب مراکز نوع ب جهاددانشگاهی، زیر نظر سازمان دانشجویان تاسیس می‌شود. مجوز تاسیس این مرکز در جلسه تاریخ ۲۷ بهمن ماه سال جاری شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی جهاد دانشگاهی صادر شد.
دبیرخانه مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با سابقه اجرای هفت دوره مسابقات ملی مناظره به زبان فارسی و یک دوره مسابقات مناظره به زبان انگلیسی و مجموعه‌ای از فعالیت‌های آموزشی و تولید محضولات آموزشی ویژه این مسابقات محور راه اندازی «مرکز ملی گفتگو، مناظره و آزاداندیشی» خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی کاظمی؛ رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و دبیر مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، اعلام کرد: این مرکز با داشتن شبکه وسیع از دانشجویان علاقمند، توانمند و آموزش دیده در حوزه گفتگو و مناظره قصد دارد فعالیت‌های ترویجی و آموزشی و علمی در حوزه گفتگو و آزاداندیشی را، به صورت تخصصی و وسیع‌تر از قبل در حوزه‌های مختلف طراحی و اجرا کنند.
وی در ادامه گفت: برگزاری سطح بین‌المللی مسابقات مناظره، اعزام گروه‌های دانشجویی برتر مسابقات به مسابقات مناظره جهانی و برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سطح دانشگاه‌ها، طراحی و اجرای مسابقات مناظره تخصصی، تولید کتب و محصولات آموزشی و ... از مهم‌ترین برنامه‌های این مرکز در آینده است. در حال حاضر دبیرخانه مسابقات در حال برگزاری مرحله دانشگاهی/ استانی هشتمین دوره مسابقات و ثبت نام از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات مناظره به زبان انگلیسی کشور‌های عضو اکو می‌باشد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا سازمان دانشجویان مهدی کاظمی جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز  پیش از این در قالب ۲ مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد که امسال با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود.

کنعانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقات با ورود به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b ۴ pDg ۷۷ و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • دهقانی فیروزآبادی: «مرکز ملی هوش مصنوعی» به زودی تأسیس می‌شود
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز