Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@15:44:20 GMT

نقشه سرقت خودروی ۱۰۰ هزار دلاری در مسیر تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۶۱۶۷

نقشه سرقت خودروی ۱۰۰ هزار دلاری در مسیر تهران

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ازدستگیری سه عامل اصلی سرقت خودروی پژو ۲۰۶ حامل یکصد هزار دلاروجه نقد در جاده مشهد – تهران خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار محمد کاظم تقوی در تشریح عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری عاملان این سرقت، گفت: ساعت ۱ و ۱۵ دقیقه بامداد دیروز، سرقت خودوی پژو ۲۰۶ حامل ۱۰۰ هزار دلار وجه نقد در جاده مشهد – تهران به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله دستورات لازم به فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار برای پی گیری سریع پرونده صادر و کارآگاهان ورزیده پلیس آگاهی این شهرستان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید:

اعترافات باند خطرناک ۶ نفره تهران اعتراف زن سارق به ۷۰ فقره کش روی

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان بر اساس ادعای شاکی پرونده حاکی از آن بود مالباخته برای خرید کالا از مشهد عازم تهران بود و یکی از دوستانش نیز وی را همراهی می‌کرد که درحوزه استحفاظی شهرستان سبزوار، سرنشینان نقابدار پژو ۴۰۵ با تصادفی ساختگی راه، آن‌ها را سد می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: شاکی پرونده به کارآگاهان گفت: سرنشینان پژو ۴۰۵ با تبر به سمت وی حمله ور شده و به قفسه سینه، پا، سر و صورتش صدمه زده و خودرو پژو ۲۰۶ سفید رنگ حامل ۱۰۰ هزار دلار وجه نقد را ربوده اند.

سردار تقوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی سبزوار در بررسی علمی این پرونده پیچیده به نکات مجهولی رسیدند و همسفر شاکی پرونده را به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: این مرد جوان در اظهارات خود منکر هرگونه ارتباطی با موضوع سرقت بود، اما در برابر شواهد و مستندات پلیسی قرار گرفت که راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: متهم پرونده با معرفی دو همدست خود گفت که نقشه سرقت را طراحی و اجرا کرده اند؛ در پی ادعای متهم، کارآگاهان با ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی، ۲ همدست وی را در شهرستان سبزوار دستگیر و خودرو پژو ۲۰۶ سفید رنگ و ۱۰۰ هزار دلار وجه نقد کشف کردند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب اخبار حوادث تهران دستگیری دلار سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا

همزمان با قتل پیرزن تنها در خانه و سرقت طلاهایش ردیابی‌هـــا برای شنــــاسایــــــی و دستگیری متهمان آغاز شد.

به گزارش مشرق، سـرهـنگ سیدابوالفضل مسعودی، فرمانده انتظامی آباده گفت: روز دوشنبه دو نفر با ورود به منزل پیرزنی ۸۲ ساله در یکی از محله‌های شهرستان آباده وی را به قتل رسانده و طلا و زیورآلات وی را سرقت کردند.

مأموران انتظامی شهرستان و تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اطلاع از این ماجرا شناسایی و دستگیری قاتلان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه قتل مذکور هیچ ربطی به قتل‌های سال گذشته نداشته است، از شهروندان درخواست کرد به شایعات فضای مجازی توجهی نکنند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد