Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، بر اساس اعلام دفتر راهبری سیستم های این سازمان، آن دسته از افرادی که طی هفته های گذشته درخواست بازنگری در وضعیت دریافت سبد حمایتی کالا نموده اند و از طریق کدهای دستوری #8*1420* و #8*142* اقدام به ثبت نام برای بررسی وضعیت دریافتی سبد حمایتی خود نموده اند، از امروز می توانند با ورود به سایت https://di.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tamin.ir/sabadkala و وارد نمودن کد ملی و شماره موبایل سرپرست خانوار که با آن ثبت نام نموده اند از نتیجه بررسی وضعیت پرونده و وضعیت دریافت سبدکالای خود اطلاع یابند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران

ایسنا/ایلام استاندار ایلام در جریان بازدید از بیمارستان رازی شهر ایلام و در پی گلایه‌مندی تعدادی از مراجعه‌کنندگان گفت که باید هیئتی وضعیت مرکز درمانی را بررسی کند.

«حسن بهرام‌نیا»  امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳، به منظور اطلاع از وضعیت دارویی، خدماتی، حضور پزشکان و کادر بیمارستانی و وضعیت محیطی بیمارستان از بیمارستان رازی شهر ایلام بازدید به عمل آورد.

استاندار ایلام در این بازدید پس از گفتگو با کادر درمانی از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید  و ضمن عیادت از بیماران  درخصوص گلایه‌مندی تعدادی از آنان، تشکیل هیئت و گروهی با هماهنگی بازرسی استانداری برای بررسی وضعیت بیمارستان را خواستار شد.

بهرام‌نیا ادامه داد: قبل از شروع سال نو به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد که تمام بیمارستان‌های استان آمادگی کامل از نظر بهداشتی، دارویی و کادر بیمارستانی داشته باشند و در صورت نیاز به دارو برای بیمار، ترتیبی اتخاذ شود تا داروی مورد نیاز بیماران در خود بیمارستان تهیه شود.

وی افزود: هم‌اکنون بیمارستان آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به بیماران و مردم را دارد البته مشکلات و گلایه‌هایی نیز از طرف مردم و همراهان بیماران در خصوص وضعیت و امکانات بیمارستان مطرح که دستور بررسی داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی
  • خروج رکود بازار مسکن تنها با اتکا به توان مردم در ساخت‌وساز امکان‌پذیر است
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد
  • غرق شدن ۱۲ فلسطینی حین دریافت بسته‌های کمک ارسالی از آسمان
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران
  • صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟
  • شناسایی ۵ هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح‌های حمایتی مسکن