Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه با اشاره به اینکه منطقه همچنان منبع اصلی تهدیدات تروریستی است، به کشورهای غربی توصیه کرد دیگر از استفاده از گروه‌های تروریستی در جهت رسیدن به اهداف ژئوپلیتیکی خود دست بردارند. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ بین الملل آفریقا اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، "میخائیل بوگدانوف" نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و کشورهای آفریقایی و معاون وزیر امور خارجه این کشور امروز (سه شنبه) در سخنرانی در کنفرانس خاورمیانه که در باشگاه مباحثاتی «والدای» آغاز به کار کرده، تاکید کرد که کشورهای غربی باید از روش استفاده عملی از گروه‌های تروریستی در جهت رسیدن به اهداف ژئوپلیتیکی خود، دست بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عقیده این دیپلمات بلندپایه روس، منطقه خاورمیانه همچنان منبع اصلی تهدیدات تروریستی است. وی گفت: مبارزه با این مشکل نیازمند کار قاطع، درازمدت و هماهنگ است و رمز موفقیت در این مبارزه هم خودداری برخی محافل غربی از استفاده از تروریست‌ها برای رسیدن به اهداف ژئوپلیتیکی خود است.»   

بوگدانوف تاکید کرد که روسیه خواستار همبستگی و هماهنگی تلاش‌های جامعه جهانی برای مبارزه قاطع با تروریسم است.

نماینده ویژه پوتین گفت: «گروه تروریستی داعش برای براه انداختن جنگ مذهبی و تشدید اختلافات بین شیعه و سنی به کشور عراق وارد شده بود و اکنون نیز برغم پایان عملیات نظامی علیه داعش، متاسفانه موانع زیادی همچنان برای برقراری ثبات دائم و قابل اطمینان در این کشور حفظ شده است.»

روسیه: هدف آمریکا از نشست ورشو اختلاف‌افکنی در خاورمیانه بودخشم دولت وفاق ملی لیبی از حمله هوایی"حفتر" به فرودگاه یک حوزه نفتی مهم4 کشته در درگیری‌های مسلحانه جنوب لیبی

معاون وزیر خارجه روسیه همچنین یادآور شد که گروه تروریستی داعش مواضع خود در کشور لیبی، از جمله در خود طرابلس، را هم تقویت کرده و رابطه خود را با شبکه‌های تروریستی مرتبط به "القاعده" که در حال سربلند کردن در عرصه نفتی این کشور هستند، تقویت کرده و اوضاع در جنوب لیبی به تازگی بسیار وخیم شده است.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,88,89,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روسیه توافق‌نامه‌های مالیاتی با «کشورهای غیردوست» را لغو کرد پوتین: برای آزادی کل جهان می جنگیم

دیگر خبرها

  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند