Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز مرادی راد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای آسفالت معابر روستاهای ری از محل اعتبارات بنیاد مسکن تامین و هزینه شده است.
وی تصریح کرد: در این مدت حدود یکهزار و 806 تن قیر یارانه ای برای بهسازی و آسفالت معابرروستاهای این شهرستان مصرف شده است.
مرادی ادامه داد: شهرستان ری دارای 123 روستا است که 74 روستا فعال و بالای 20 خانوار جمعیت دارد که بیشتر این روستاها از جاده آسفالته برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به صدور مجوزهای ساختمانی در روستاها نیز اشاره کرد و گفت: طی 6 سال گذشته 523 جواز ساختمانی با متراژ 166 هزار و 378 متر مربع صادر شده است.
رئیس بنیاد مسکن ری با بیان اینکه بیشتر روستاهای جنوب تهران دارای بافت‌های فرسوده زیادی هستند، گفت: مالکان مخالف طرح تجمیع و بازسازی مسکن روستایی هستند و تنها راه مقاوم سازی افزایش بسته های تشویقی است.
وی افزود: هم اکنون 6 دفتر نظام فنی و خدماتی با 18 ناظر در روستا ها فعال اند که خدمات لازم را با هزینه کمتر به روستائیان ارائه می دهند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
1970/6003
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 جنوب استان تهران مسکن یارانه شهرستان آسفالت 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرماندار شهرستان چناران با اشاره به اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تحولی بزرگ در حوزه روستایی بوجود خواهد آورد، گفت: ضرورت دارد تا بخشداران و دهیاران با همکاری بنیاد مسکن نسبت به تامین زمین با الحاق به بافت و یا بازنگری طرح هادی اقدام نمایند.

محسن مه آبادی ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر فراهم نمودن زمینه مهاجرت معکوس به روستاها، خانه دار شدن جوانان نقش بسزایی در رونق اقتصادی کسب و کار و همچنین اشتغالزایی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان چناران تاکید کرد: بخشداران با مشارکت دهیاران و همراهی بنیاد مسکن نسبت به ثبت نام افراد واجد شرایط دریافت زمین و اعطای تسهیلات مسکن روستایی اهتمام بیشتری داشته باشند.

در طرح نهضت ملی مسکن، تامین زمین بصورت اجاره ۹۹ ساله و تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی نقش بسزایی در تامین مسکن و مهاجرت معکوس به روستا‌ها خواهد داشت که این مهم به جدیت در دولت سیزدهم دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان