Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@15:54:49 GMT

قم رتبه نخست کشور در سلامت اداری است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۶۴۸۱

قم رتبه نخست کشور در سلامت اداری است

به گزارش ایرنا، عطاء الله قاسمی روز سه شنبه در جلسه «ستاد صیانت از حقوق شهروندی، سلامت اداری و عفاف و حجاب» در تالار معصومیه فرمانداری قم با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی قم در زمینه عفاف و حجاب، رتبه نخست کشوری را دارند، افزود: در حوزه حقوق شهروندی نیز استانداری قم در میان استانداری های کشور و فرمانداری قم در میان فرمانداری ها موفق به کسب رتبه اول شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی بر حقوق شهروندی مردم توجه ویژه دارد که این موضوع مهم در قانون اساسی، بیانات و منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب به خوبی مشهود است.
وی یکی از دغدغه های مهم دولت تدبیر و امید را حقوق شهروندی دانست و گفت: در این دولت، شاهد تحول در حقوق شهروندی هستیم که در این زمینه منشور حقوق شهروندی، تدوین، تصویب و اجرایی شد.
وی ایجاد میز خدمت اداری را از دیگر اقدام های صورت گرفته برای تسهیل خدمات رسانی و حفظ حرمت مردم دانست و گفت: بر اساس دستورالعمل دولت، تمام دستگاه های اداری کشور مکلف به ایجاد میز خدمت برای تسهیل خدمات و حفظ کرامت مردم شده اند.
قاسمی با بیان اینکه ستاد صیانت از حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، سلامت اداری و میز خدمت در استانداری ها ایجاد شده است، افزود: برای جلوگیری از موازی کاری و همچنین جلوگیری از مختل کردن کار اداره ها، 11 تیم سه نفره برای ارزیابی از دستگاه ها ایجاد شده است که این تیم ها بر اساس شاخص های تعیین شده وزارت کشور، اقدام به ارزیابی نموده اند.
وی ادامه داد: استفاده از ابتکار، خلاقیت و تجربیات دستگاه های برتر استان و همچنین تلاش برای بهبود عملکرد اداره ها از جمله اهداف بازرسی ها و ارزیابی های صورت گرفته است.
7404/ 1175
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام راحل حقوق دستگاه های اجرایی رهبر معظم انقلاب شاخص 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال خون لرستان سه رتبه نخست کشوری را کسب کرد

 دکتر علی سوری اظهار داشت: سال گذشته ۷۳ هزار و ۸۱۹ نفر برای اهدای خون به پایگاه‌های لرستان مراجعه کرده‌اند.
وی افزود: از مجموع افرادی که جهت اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون استان مراجعه کرده‌اند ۶۱هزار و ۶۸۳ نفر موفق به اهدای خون و ۵۱۶ نفر اهدای پلاکت آفرزیس شدند. 
وی گفت: سال گذشته از مجموع اهدا کنندگان خون ۱۲هزارو ۲۹۲ نفر اهدا کننده بار اولی به جمع اهدا کنندگان خون استان اضافه شدند و سال گذشته ۴ هزار و ۵۹۸ جوان با بازه سنی ۱۸ تا ۲۵ سال به پایگا ههای انتقال خون استان مراجعه کرده اند و  یکی از رویکرد‌های سازمان انتقال خون در سال جدید افزایش اهدا کنندگان جوانان و بانوان است، با برنامه ریزی و کمک اصحاب رسانه شاهد افزایش حضور جوانان و بانوان اهدا کننده خون باشیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • خزعلی: رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • یک گام به نفع حقوق شهروندی
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • انتقال خون لرستان سه رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن در کشور
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن کشور