Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، سید مصطفی آیت اللهی موسوی صبح سه شنبه در ستاد تسهیلات سفر نوروزی استان کرمان در خصوص محل استقرار ستاد مرکزی سفر نوروزی گفت: طبق آخرین جمع بندی که صورت گرفت قرار شد باغ هرندی محل استقرار ستاد باشد و این مسئولیت با میراث فرهنگی است. مسائل زیربنایی و پارکینگ هم با هماهنگی شهرداری حل و فصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کلیپ های تبلیغاتی در هواپیماها، اتوبوس های بین شهری و قطارها هم پخش شود تا گردشگران از جاذبه های کرمان اطلاع یابند.

معاونت عمرانی استانداری با اشاره به اینکه سلامت مردم اهمیت ویژه ای دارد افزود: درخصوص بازرسی از اماکن و ۳۱۷ بوم گردی که داریم سرکشی لازم و نظارت و برخورد محکم صورت گیرد و ایرادات و نواقص را تا قبل عید سال ۹۸ پیگیری و حل شود.

وی افزود: وضعیت تمامی ورودی های استان کرمان طی هفته آینده در خصوص ایستگاه های بین راهی پیگیری، ساماندهی شوند.

کد خبر 4546628

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • دبیر کل ناتو: برنامه‌ای برای استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان نداریم
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی