Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: پروژه آماده‌سازی راه‌های استان مرکزی ویژه نوروز اجرایی می‌شود و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با آمادگی کامل به استقبال نوروز می‌رود. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

علیرضا اختری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک،  با اشاره به برنامه‌­ها و عملیات‌ شاخص نوروزیِ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار داشت: درراستای برقراری ایمنی و صیانت از حریم راه­‌ها، قبل فرارسیدن نوروز 98 اقدامات گسترده­‌ای، شامل خط­‌کشی محورهای استان در مجموع به طول 650 کیلومتر از راه­‌های شریانی، اصلی و بزرگراه، تهیه و نصب 150 مترمربع و تعمیر 250 مترمربع تابلوی اطلاعاتی در محورهای حوزه استحفاظی استان، تهیه و نصب علائم انتظامی و اخطاری و مسیرنما به تعداد 4 هزار و 500 عدد و نگهداری حدود 250 کیلومتر روشنایی‌­های موجود در حوزه استحفاظی استان مرکزی به انجام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از دیگر اقدامات می‌توان به نصب 40 دستگاه چراغ چشمک‌­زن جدید و تعمیر بیش از 40 دستگاه چراغ چشمک­‌زن خراب و نصب 10 عدد چراغ پلیس‌نما در سطح راه‌­های استان و ایمن­‌سازی بیش از 20 دماغه خطرناک و کانالیزه کردن 7 پاسگاه پلیس‌­راه اشاره کرد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به فعالیت‌­های مستمر راهداری گفت: انجام فعالیت‌های مستمر از جمله شست‌وشوی علائم، گاردریل و پاکسازی حریم راه‌­ها، تعمیر و بازسازی بیش از 6 هزار  متر حفاظ (گاردریل) آسیب‌دیده در محورهای اراک-قم، اراک-بروجرد، دلیجان-اصفهان و ساوه- تهران(قدیم) با 3 اکیپ اجرایی را هم می‌توان از دیگر عملیات شاخص این اداره کل در آستانه نوروز برشمرد.

بوشهر|طرح راهداری در بیش از 4000 کیلومتر راه‌های استان بوشهر اجرا شد2 هزار کیلومتر از جاده‌های گلستان برای ایام نوروز خط‎کشی می‎شودبرنامه‌های راهداری نوروزی اردبیل با فعالیت 340 راهدار اجرا می‌شود

 

اختری با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه نگهداری ابنیه فنی افزود: در این راستا 10 میلیارد ریال بابت تنقیه پل­‌های آب‌رو در مجموع محورها اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در حوزه نگهداری راه هم 3 هزار  تن آسفالت گرم و سرد به منظور لکه­‌گیری­ چاله­‌های مقطعی در طول راه­‌های حوزه استحفاظی استان مرکزی اختصاص یافته که دراختیار ادارات شهرستان­‌های تابعه قرار می‌گیرد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اضافه کرد: در حوزه بهسازی محورهای روستایی به میزان هشت میلیارد و 500 میلیون ریال به منظور پیشگیری از سوانح جاده‌­ای  و اجرای پروژه نگهداری از راه شده است. در این راستا لکه‌گیریِ تمام محورها طبق روال، در دستور کار قرار دارد.

اختری عنوان کرد: لکه‌گیری محور اراک-توره-بروجرد، اراک-سلفچگان و بالعکس و لکه‌گیری محور قدیم ساوه -تهران قبل از فرا رسیدن عید نوروز در صورت برقراری و دوام شرایط مساعد آب و هوایی به منظور اجرای عملیات آسفالت از جمله موارد اولویت‌دار این اداره کل در آستانه نوروز است.

انتهای پیام/

R41371/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد

 فرزاد حسنی گفت: محور دهگلان_ موچش یکی از محور‌های حادثه خیز است که سالانه شاهد تصادفات و تلفات زیادی در این مسیر هستیم و به منظور ایمن سازی، پروژه تعریض این مسیر از سال گذشته کلید خورد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه کلنگ زنی اجرای پروژه آبان ماه سال گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، افزود: به دلیل شرایط جوی در زمستان، بخشی از کار انجام و اجرای بقیه کار به فصل کاری ۱۴۰۳ موکول شد.

وی ادامه داد: پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد_ موچش در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل صمت کردستان در ۵ فاز تعریف شده که عملیات اجرایی فاز اول آن به طول۵.۶ کیلومتر به پیمانکار واگذار شده است.

حسنی با بیان اینکه برای اجرای فاز اول این پروژه ۶٠ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است، افزود: با اجرای این پروژه ۶.۵ متر به عرض محور اضافه می‌شود و مشخصات محور از راه فرعی به راه اصلی عریض ارتقاء می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان خاطر نشان کرد: براساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار این پروژه، فاز اول آن آبان ۱۴۰۴ به اتمام خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک