Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاباد - ايرنا - فرمانده سپاه بوکان گفت: اين نهاد با پرداخت تسهيلات اشتغالزا به افراد واجد شرايط امسال توانسته است زمينه اشتغال براي 38 نفر را در قالب طرح هاي اقتصاد مقاومتي در اين شهرستان فراهم کند.

سرهنگ پاسدار حسين جمشيدي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينکه فرصت هاي شغلي در بخش هاي اقتصاد مقاومتي و ايجاد صنايع تبديلي بوده است، افزود: براي ايجاد اشتغال اين تعداد بيش از 900 ميليون ريال تسهيلات پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: داير کردن 15 کارگاه قاليبافي و خياطي در اين شهرستان از جمله اقدامات انجام شده در راستاي ايجاد اين ميزان اشتغال بوده است.
وي ادامه داد: تسهيلات اقتصاد مقاومتي بسيج سازندگي در بخش هاي پرورش دام سنگين، کاشت زعفران، صنايع دستي، پرورش مرغ بومي، پرورش قارچ، کشت گياهان دارويي، پرورش بلدرچين، پرورش زنبور عسل، محصولات گلخانه اي و صنايع تبديلي به متقاضيان پرداخت مي شود.
فرمانده سپاه بوکان اضافه کرد: پرداخت تسهيلات اشتغالزايي در سپاه همچنان ادامه دارد و متقاضيان مي توانند با مراجعه به بسيج سازندگي شهرستان طرح هاي خود را ارايه کرده و درخواست دريافت تسهيلات کنند.
سرهنگ جمشيدي گفت: نگاه اقتصادي سپاه، ورود به بخش توليد و اشتغال براي پشتيباني و حمايت همه جانبه از جهاد اقتصادي مد نظر مقام معظم رهبري است.
وي بيان کرد: ساخت خانه عالم، کمک به ساخت سرويس بهداشتي مدارس، مرمت مساجد، ساخت مسکن محرومان با مشارکت کميته حضرت امام (ره)، ساخت غسالخانه و عمران مناطق محروم روستايي از جمله کارهاي است که سپاه در بوکان انجام داده است.
به گزارش ايرنا، در دهه فجر امسال، پنج واحد مسکن مددجويي نيز توسط سپاه و با مشارکت کميته امداد بوکان در مناطق محروم و روستايي اين شهرستان ساخته شده و به بهره برداري رسيد.
تشکيل گروه هاي جهادي، محروميت زدايي، اجراي پروژه هاي عمراني، اشتغالزايي و توانمندسازي افراد از برنامه هاي مهم بسيج سازندگي سپاه شهرستان بوکان است.
7510/6185/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد

مرضیه کیانی گفت: ۲۰ میلیارد ریال از این رقم برای ساخت و یا خرید مسکن و ۲۰ میلیارد ریال نیز به عنوان کمک هزینه ودیعه مسکن به مستأجران مددجوی بهزیستی سبزوار اعطا شده است.

وی اظهار کرد: مددجویان متقاضی ساخت مسکن از ابتدای دریافت پروانه ساختمانی علاوه بر برخورداری از یک تا ۲ میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن از امتیازهای دیگری چون آب، برق و گاز رایگان نیز برخوردار می شوند.

کیانی ادامه داد: این تسهیلات برای خانواده های با یک معلول و خانواده های زنان سرپرست خانوار یک میلیارد ریال و برای خانواده های دومعلولی ساکن شهرها ۲ برابر این رقم است.

وی افزود: این تسهیلات برای خانواده های دومعلولی در روستاها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

رییس اداره بهزیستی سبزوار یکی از رویکردهای مهم بهزیستی را رساندن جامعه هدف به استقلال و خودکفایی عنوان کرد و گفت: ما با کمک به مددجویان در زمینه تامین تسهیلات اشتغال، شهریه دانشگاه و مهارت آموزی سعی داریم مددجویان را به افرادی توانمند و مستقل تبدیل کنیم که وابستگی آن ها به کمک های حمایتی برطرف شود.

حدود ۲۳ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی سبزوار هستند.

سبزوار در ۲۳۰ کلیومتری غرب مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد