Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 20 دلال ارز در پایتخت خبر داد و تاکید کرد که اعلام قیمت کاذب و دروغین برای ارز ممنوع است و پلیس در فضای مجازی نیز با آن برخورد می‌کند.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح رعد که پیش از ظهر امروز در پلیس پیشگیری پایتخت اجرا شد، درباره اقدامات انجام شده از سوی پلیس در بازار طلا و ارز اظهار کرد:‌ در حال حاضر بیش از 190 دلال ارزی در زندان هستند و همانطور که می‌دانید از ماه‌ها پیش طرح ویژه برخورد با دلالان در پایتخت اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی افزود: اما اخیرا نیز گزارش‌هایی از فعالیت تعدادی از دلالان در نقاط مختلف دریافت کردیم که صبح امروز در عملیاتی 20 نفر از این افراد دستگیر شدند و در صورتی که فعالیت دلالان ادامه داشته باشد قطعا پلیس اقدام به برخورد با آنان خواهد کرد.

رحیمی با بیان اینکه پلیس با فعالیت صرافی‌های غیر مجاز نیز در هماهنگی با بانک مرکزی و دستگاه قضایی مقابله کرده است، گفت: امروز دیگر می‌توان گفت که هیچ صرافی غیرمجازی فعال نیست و تمامی غیرمجازها پلمب شده‌اند اما اگر باز هم بانک مرکزی درخواستی برای برخورد با صرافی‌های غیرمجاز داشته باشد با آن برخورد خواهیم کرد.

رحیمی با بیان اینکه با اقدامات دلالان و مخلان بازار ارز در فضای مجازی نیز برخورد می‌شود گفت: تعدادی سایت و کانال که اقدام به نرخ کاذب ارز و یا تشویش در بازار ارز کرده بودند که شناسایی و مصدود شده و گردانندگان آنها نیز احضار شدند.

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد که اعلام قیمت کاذب و دروغین برای ارز ممنوع است و پلیس در فضای مجازی نیز با آن برخورد می‌کند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح ترافیک در روز پنجشنبه اشاره کرد و گفت: اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز پنجشنبه با درخواست پلیس بوده و دلیل آن نیز بالا رفتن حجم ترافیک صبحگاهی و افزایش آلودگی هوا در این روز بود.

رحیمی همچنین از افزایش 15 تا 20 درصدی ترافیک عصرگاهی همزمان با آغاز خریدهای شب عید خبر داد و گفت: با توجه به حضور شهروندان در مراکز خرید طرح ویژه در این مراکز خواهیم داشت و طرح‌های ویژه ترافیکی نیز در این ایام اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارز سردار رحیمی طرح ترافيك ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش ۱۸ درصدی سرقت از ابتدای سال جاری تاکنون در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی محمدیان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تهران به تشریح گزارشی از عملکرد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پرداخت و گفت: برخورد با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و در همین راستا نیز تمهیداتی را برای کاهش سرقت، افزایش قدرت کشف و قطع جریان‌های واسط نظیر مالخران و ... اتخاذ کردیم. در نهایت نیز خوشبختانه با اقدامات و تلاش‌های صورت‌گرفته در سال گذشته شاهد کاهش ۱۲ درصدی سرقت در پایتخت بودیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خود برای مقابله و مبارزه با سرقت را در سال ۱۴۰۳ نیز با قوت و جدیت ادامه دادیم، گفت: در نتیجه اقدامات انجام شده نیز تا این لحظه شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در حوزه سرقت خودرو شاهد کاهش ۲۲ درصدی و همچنین کاهش ۲۰ درصدی در حوزه سرقت موتورسیکلت هستیم. تعداد تماس‌ها با ۱۱۰ نیز در این مدت ۲۲ درصد کاهش داشته است.

محمدیان از افزایش ۲۰ درصدی کشف موادمخدر در پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: دغدغه و اولویت دیگر ما موضوع موادمخدر است. در این راستا چندین اقدام را در دستورکار قرار دادیم و همزمان با برخورد با باند‌ها و قاچاقچیان دانه‌درشت، دستگیری خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر را نیز در دستورکار قرار دادیم.

وی ادامه داد: در سال جاری و صرفا در فروردین ماه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته که این توفیق بدون شک با همراهی دستگاه قضایی استان و دادسرای عمومی و انقلاب و دادستان تهران حاصل شده است.

محمدیان در پایان گفت: اگر توفیقی حاصل شده بدون شک بخش اعظمی از آن مدیون سیاست گذاری و تدابیر ابلاغی توسط مدیریت و مسئولان دستگاه قضایی در استان تهران است که به‌رغم تحمل تمامی فشارها، سارقان را در زندان نگهداشته و در مراقبت‌های بعد از خروج زندانیان نیز در زمینه پیشگیری از وقوع جرم مساعدت و همکاری صورت گرفت که به همین دلیل نیز از مجموعه قضایی تهران تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده