Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: ایجاد اشتغال در روستاها و توسعه پایدار در گرو حمایت و تقویت تعاونی‌های روستایی است. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمود محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روستاها یکی از ارکان مهم ایجاد امنیت غذایی در کشور هستند که باید در توسعه پایدار آنها کوشیده و این امر محقق نمی‌شود مگر با ایجاد اشتغال روستایی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار نیز در گرو توسعه تعاونی‌های روستایی است چرا که ضمن ایجاد سطح بالای اشتغال، به توسعه روستایی، تقویت کشاورزی و دامپروری و فعالیت‌های روستایی نقش بسزایی دارد.

بیش از 13000 شغل جدید در روستاهای خراسان رضوی تعریف شده استافتتاح پروژه‌های صنعتی و توسعه اشتغال روستایی در قم به روایت تصویرپرداخت 6هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین، افزایش سطح درآمد و شاخصه‌های اجتماعی را یکی دیگر از عوامل توسعه روستاها عنوان و خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال در روستاها و افزایش سطح درآمد در روستاها از مهاجرت روستائیان جلوگیری کرده و زمینه توسعه روستایی فراهم می‌شود.

محمودی از برپایی بازارچه بزرگ عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در قزوین خبر داد و گفت: در این بازارچه حصولات کشاوزی به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه‌ای به دست مردم میرسد که می‌تواند تأثیر زیادی در قیمت آن داشته باشد که هم برای مصرف کننده و هم برای تولید کننده صرفه اقتصادی دارد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: تیم سازمان تعاون روستایی با نظارت مستقیم بر این بازارچه کنترل لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های ماندگار کانون پرورش تماشایی شد/ «پریسان» به پرتغال رفت

به گزارش خبرگزاری مهر، ایجاد شرایط مناسب برای دسترس‌پذیرتر کردن محصولات کانون از سیاست‌های کانون پرورش فکری در حوزه عرضه محصولات است. یکی از اهداف و سیاست‌های اصلی کانون در سال ۱۴۰۳ این است که محصولات کانون مانند کتاب، فیلم انیمیشن و بازی بیشتر از گذشته در دسترس مخاطبان قرار بگیرد.

در همین زمینه، یکی از ابزارها و روش‌ها استفاده از سکوهای (پلتفرم‌ها) عرضه محصولات است و یکی از اقدام‌هایی که در این حوزه انجام شده عرضه فیلم‌های سینمایی کانون بر بستر این سکوها است. کانون به تازگی مذاکره‌هایی با سکوهای مختلف انجام داده و اپلیکیشن روبیکا اولین پلتفرمی است که علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌های کانون را از طریق آن مشاهده کنند.

بر این اساس، صفحه‌ای اختصاصی در این پلتفرم برای این موضوع ایجاد شده و تعداد زیادی از فیلم‌های ماندگار کانون در قالب فیلم‌های بلند و انیمیشن در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

انیمیشن‌های شاخص موجود عبارتند از: «بهادر، حکایت کلاه غیبی، توکایی در قفس، مرد و دریا و دزد درخت‌ها». همچنین فیلم‌های بلند «کلید، خمره، آقای مدیر و ضربه فنی» قابل مشاهده است.

نمایش «پریسان» در جشنواره پرتغالی

فیلم سینمایی «پریسان» به کارگردانی کامبیز بابایی در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش اصلی جشنواره بین‌المللی فیلم پرتغال پذیرفته شده است و به زودی در این فستیوال به نمایش درمی‌آید.

در این جشنواره که در شهر مایا پرتغال برگزار می‌شود، ۱۰۸ کشور حضور دارند.

کامبیز بابایی چندی پیش در جشنواره بین‌المللی صنعت سینما و شخصیت‌های تأثیرگذار که در استانبول ترکیه برگزار شد، جایزه بهترین کارگردان را دریافت کرد. در «پریسان» بازیگرانی همچون فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، سیاوش طهمورث، شقایق فراهانی، مهدی کوشکی، لیندا کیانی، صحرا اسداللهی، هامون سیدی، سیاوش چراغی‌پور، سپیده مظاهری، شارمین علیمحمدی و نادیا شادمان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کد خبر 6080184

دیگر خبرها

  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • ساماندهی و توسعه صادرات از مرز بین المللی مهران ضرورت دارد
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • پنبه‌کاران تربت‌حیدریه ۱۰ تن بذر یارانه‌ای دریافت کردند
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن نهاده دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • فیلم‌های ماندگار کانون پرورش تماشایی شد/ «پریسان» به پرتغال رفت