Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ریتا خضرزاده با اعلام این خبر گفت : برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های فصلی بمنظور ایجاد زمینه رشد و توسعه گردشگری استان یکی از سیاست های این اداره کل می باشد و برهمین اساس امسال سومین جشنواره برف و اسکی ارومیه برگزار می شود.

معاون گردشگری استان افزود : با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با نهادهای اجرایی و دستگاه های اداری ذی ربط ، جمعه این هفته  سومین جشنواره برف و اسکی در پیست اسکی خوشاکوی ارومیه برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد : برای برگزاری این جشنواره ادارات و نهادهای مختلفی از جمله : بخشداری سیلوانا ، هنگ مرزی نیروی انتظامی ، فرمانداری ارومیه و اداره کل ورزش و جوانان  استان ، امور عشایر ، شهرداری ارومیه ، صدا و سیما ، پلیس راه ، نیروی انتظامی ، راهداری ، هواشناسی ، هلال احمر ، فرهنگ و ارشاد اسلامی هیئت اسکی استان و انجمن های بخش خصوصی با این اداره کل تشریک مساعی دارند و بمنظور بررسی آخرین هماهنگی های مد نظر ، فردا نیز جلسه ای با حضور نمایندگان این دستگاه ها در این اداره کل برگزار می شود.

او در خصوص اهداف این جشنواره اظهار داشت : هدف از برگزاری این جشنواره فراهم ساختن فضایی سالم و پر نشاط برای عموم شهروندان و خانواده ها و افزایش نشاط اجتماعی و همچنین معرفی ظرفیتها و استعداد های ارومیه در زمینه جذابیت ها و تنوع گردشگری می باشد.

خضرزاده همچنین در خصوص محتوای این جشنواره گفت : ساخت آدمکهای برفی ، برگزاری اسکی ، برف پیمایی ، اجرای برنامه های فرهنگی از جمله بخشهای این جشنواره است ضمن اینکه در حاشیه محل برگزاری جشنواره ، غذاها و سوغات بومی – محلی عرضه خواهد شد .

او ادامه داد : بهمن جلسه دیگری امروز سه شنبه مورخ 30/11/97 با حضور دست اندر کاران برگزاری این جشنواره در محل این اداره کل برگزار شده و نسبت به رفع مشکلات احتمالی و تسهیل در اجرای جشنواره تقسیم وظایف گردید .

لازم به توضیح است پیست اسکی خوشاکو که روستایی به همین نام و در فاصله 40 کیلومتری غرب ارومیه در منطقه راژان واقع شده است یکی از پیست های اسکی شاخص کشور به شمار می آید.

از عموم علاقه مندان ، شهروندان محترم به دستگاه های اجرایی دعوت به عمل می آید از جشنواره و برنامه های متنوع پیش بینی شده بازدید و بر رونق این جشنواره بیافزاید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیست اسکی خوشاکو خوشاکو جشنواره برف جشنواره اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جشنواره «مروارید اقیانوس» یادمان استاد شاه‌میرزا مرادی و استاد رحم‌خدا نوری‌شاد امروز سوم اردیبهشت ماه در روستای بیشه لرستان برگزارشد.

سُرنا نمادی از فرهنگ و هنر غنی مردمان دیار لرستان است و این جشنواره با هدف توجه هر چه بیشتر به موسیقی محلی استان برگزار شد.

دوسالانه سرنانوازی از سری برنامه‌های طرح شهید آوینی است که امروز با اجرای برنامه‌های متنوع از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری انجمن موسیقی استان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان برگزارشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی