Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر دو نماینده مجلس به نحوه اداره جلسات بررسی لایحه بودجه ۱۳۹۸ توسط هیات رییسه توضیح داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدناصر موسوی لارگانی و جهانبخش‌محبی‌نیا نمایندگان فلاورجان و میاندوآب در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر مشترکی به هیات رییسه مجلس خواستار ممانعت از باز کردن میکروفن نمایندگان و ایجاد هرج و مرج در صحن علنی مجلس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی گفت: وقتی موافق، مخالف یا پیشنهاد دهنده در حال اظهارنظر در خصوص مفاد مربوط به لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ هستند برخی اعضای هیات رییسه به دلایل نامعلوم میکروفن نمایندگان را باز می‌کنند و نمایندگان مربوطه هم شروع به صحبت می‌کنند که این موضوع تمرکز اکثریت مجلس را برای شنیدن نظرات درباره بودجه را برهم می‌زند. اهمیت این مسئله زمانی دو چندان می‌شود که مردم از طریق رادیو در حال شنیده مذاکرات نمایندگان هستند.

جهانبخش محبی‌نیا هم گفت: چرا نوبت تذکر به برخی نمایندگان نمی‌رسد اما برخی نمایندگان به هر طریقی می‌توانند چند بار اخطار یا تذکرشان را مطرح کنند؟ چه زمانی قرار است اداره جلسات مجلس سامان یابد؟

علی مطهری در پاسخ به تذکر موسوی لارگانی گفت: نیم ساعت قبل به برخی دوستان تذکر دادم که بدون اجازه پشت تریبون صحبت نکنند.

نایب رییس مجلس در پاسخ به تذکر محبی‌نیا هم از وی پرسید: وقتی ۲۵۰ نماینده در صحن مجلس حضور دارند و ۴۰ نماینده در نوبت تذکر قرار دارند، هیات رییسه چگونه باید جلسه را اداره کند؟ آیا راهش غیر از این است که افرادی که در نوبت هستند از تذکر یا اخطار انصراف دهند تا نوبت به نفرات بعدی برسد؟ غیر از این چه راه حلی دارید؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!

بهرام رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!

طرفداری | بهرام رضاییان که پیشتر به عنوان سرپرست باشگاه فولاد مشغول به کار بود، از شروع سال ۱۴۰۳ به عنوان مدیرعامل فعالیت انجام می‌دهد.

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت:

جایگاه من در هیات رییسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیات فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود:

این موضوع شامل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • واکنش تازه چین به بودجه آمریکا برای حمایت از تایوان
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان