Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید مصطفی آیت ‌اللهی موسوی روز سه شنبه در کارگروه گردشگری استان کرمان با اشاره به بازدید و استقبال بالایی که از نمایشگاه صنایع دستی در استان صورت گرفت به درخواست تولیدکنندگان کرمانی برای راه‌ اندازی مکان دائمی برای احداث کارگاه و عرضه محصولات صنایع دستی اشاره و تاکید کرد: تعدادی سوله بدون استفاده در سطح شهر کرمان وجود دارد که می ‌توان از این امکان برای مکان بازارچه و نمایشگاه صنایع دستی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: در بازدیدی که از نمایشگاه داشتیم، عرضه ‌کننده ‌ها و تولیدکنندگان صنایع دستی مشکلاتی و مسائلی را مطرح کردند که از دفتر معاونت پیگیری، برخی رفع شد.
موسوی پیشنهاد عرضه نمونه کارهایی از صنایع دستی با قابلیت ارائه در پروازها را داد و عنوان کرد: مکان استقرار بازارچه نوروزی صنایع دستی کرمان طی یک هفته آینده با هماهنگی فرمانداری و میراث فرهنگی مشخص خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان بیان داشت: مرمت یخدان مؤیدی که در بارندگی ‌های اخیر دچار آسیب شده و اتوبوس روبازی نیز که با شهرداری برای گردش گردشگران و بازدید از آثار تاریخی کرمان توسط میراث فرهنگی مدنظر قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی در راستای وظایف خود می‌ تواند مسئولیت برخی از کارها ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی را به عهده بگیرد.
حمیدرضا تورانی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان نیز با اشاره به برپایی 15 غرفه گردشگری در نمایشگاه صنایع دستی استان گفت: 27 استان در این نمایشگاه حضور فعال داشتند و بیش از یک میلیارد و 120 میلیون تومان در این نمایشگاه فروش داشتیم.
3029
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان کرمان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرداری صنایع دستی نمایشگاه صنایع دستی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است

 معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: اصفهان شناسنامه کشور در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و در هر سه حوزه خوش درخشیده است.

 جواد واحدی افزود: اصفهان در حوزه صنایع دستی دو شهر جهانی و همچنین درحوزه میراث فرهنگی در کنار هزاران اثر تاریخی،۱۷ اثر جهانی دارد و در حوزه گردشگری نیز این استان همه ساله مقصد میلیون‌ها نفر گردشگر است.

او گفت: در حوزه صنایع دستی در بحث صادرات، در حوزه گردشگری درخصوص بهره گیری هرچه بهتر از تشکل‌های گردشگری و خدمات‌رسانی و همچنین در حوزه میراث می‌بایست در بحث جذب بودجه‌های مرمت بیش از گذشته کار کنیم.

معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی بیان داشت: حمیدرضا محققیان به عنوان یکی از همکاران پیشکسوت در ۹ ماه گذشته با صبر و بردباری و با اخلاق شایسته خود توانست به عنوان سرپرست، اداره کل استان را به خوبی اداره کند، لذا معتقد بودیم باید هرچه سریع‌تر با توجه به اهمیت استان اصفهان، مدیریت استان ساماندهی شود.

این مقام مسوول یادآور شد: پس از بررسی‌های کمیته انتصابات و با نظر وزیر محترم، امیر کرم‌پور را به عنوان فردی جوان، با تجربه و در عین کوشا و خلاق برای مدیریت اداره کل استان انتخاب و امروز و در نشست شورای معاونین اداره کل به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان با حکم وزیر محترم منصوب شده و از امروز رسما فعالیت خود را در سمت جدید آغاز می‌کند.

واحدی همچنین خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیرکل جدید رسیدگی به رفاهیات همکاران اداره کل است و سپس در هر سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در انتظار رخداد‌های جدید توسط مدیرکل جدید و همکاران ایشان در سراسر استان اصفهان هستیم.

در این نشست پس از تکریم حمیدرضا محققیان سرپرست پیشین، امیرکرم‌زاده به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان منصوب شد.

امیر کرم‌زاده پیش ازاین مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان سمنان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • «سفال لالجین» سفیر فرهنگی و صادراتی همدان در اکسپو ۲۰۲۴
  • لزوم توجه به طرح‌های فناورانه برای توسعه گردشگری زنجان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت