Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: فرمانده نیروی زمینی سپاه با اعلام جزئیات عملیات دستگیری و انهدام خانه‌های تیمی عوامل حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان، عامل این عملیات انتحاری را حافظ محمدعلی از پاکستان معرفی کرد.
به گزارش ایسنا، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه صبح امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از حادثه ای که رخ داد اقدامات زیادی انجام دادیم و بعد از اینکه قطعات خودروی انتحاری را به برادرانمان در نیروی انتظامی تحویل دادیم، هویت خودرو را مشخص کردند و بعد از شناسایی هویت آن نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه عملیات دستگیری و انهدام تیم پشتیبانی کننده و تیمی که خودرو را برای این اقدام آماده کرده بودند، آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دو روز قبل اولین سرنخی که به دست آورده بودیم که یک خانم بود را دستگیر کردیم و بعد از دستگیری این عامل تروریستی، به افراد دیگر هم رسیدیم.
سردار پاکپور ادامه داد: دو نفر از عناصر تیم تروریستی پاکستانی بودند و عامل انتحاری نیز فردی به نام حافظ محمدعلی از پاکستان بود و یک فرد دیگر از پاکستان نیز حضور داشت.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه ٣ نفر از عوامل تیم تروریستی از منطقه سیستان و بلوچستان بودند، تصریح کرد: دو نفر از آنها دستگیر شده اند و یک نفر هم متواری است که ان‌شاءالله به زودی دستگیر خواهد شد.
وی ادامه داد: این گروهک مهمات و تجهیزات بسیار زیادی آماده کرده بودند و اقداماتی که می خواستند انجام دهند، فقط صرفا برای این کار نبوده و قصد داشتند اقدامات تروریستی را در ٢٢ بهمن و سایر مناسبت ها انجام دهند. در آن زمان تمهیدات زیادی را برای راهپیمایی ٢٢ بهمن داشتیم و آنها موفق نشدند و حتی در ایام دهه فجر در مرز نیز عناصر تروریست تلاش زیادی کردند که اقداماتی از این قبیل انجام دهند اما نتوانستند.
سردار پاکپور با اشاره به اقدام اخیر تروریست ها در منطقه سیستان و بلوچستان، گفت: آنها اقدام خاصی نتوانستند انجام بدهند و این حرکت کوری است که یک ماشین را در جاده ترانزیتی منفجر کنند. برچسب ها: فرمانده نیروی زمینی سپاه ، زاهدان ، سردار محمد پاکپور

منبع: خرداد

کلیدواژه: فرمانده نیروی زمینی سپاه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: این عملیات مطالبه به حق مردم ما بود و نیروهای مسلح پاسخ قاطعانه‌ای به خواسته های ملت دادند و ثابت کردند که رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم٫ امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در نشست خبری به مناسبت 29 فروردین روز ارتش اظهار داشت: میهن عزیز ما در یک پیروزی تاریخی بر استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی است و این پیروزی قاطع را تبریک می‌گویم.

وی افزود: این عملیات مطالبه به حق مردم ما بود و نیروهای مسلح پاسخ قاطعانه‌ای به خواسته های ملت دادند و ثابت کردند که رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: روز 29 فروردین روز برجسته ای است که به عنوان روز تولد ارتش اسلامی و انقلابی از آن یاد می‌کنیم. نباید ارتش امروز را با ارتش قبلا کشور مقایسه کرد و آن ارتش و سیستم کاملا از بین رفت و ارتش ما متاثر از انقلاب اسلامی و امام راحل است.

  ادامه دارد…

دیگر خبرها

  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • تثبیت موازنه قدرت نظامی منطقه با انجام عملیات صبح صادق
  • خانه رژیم صهیونیستی سست‌تر از لانه عنکبوت
  • رژیم صهیونیستی خانه‌ای سست‌تر از لانه عنکبوت دارد
  • امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است