Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حسین ثوری بابیان اینکه اخیراً فدراسیون جهانی پوشش پیشنهادی ایران برای بانوان محجبه در مسابقات جهانی و بین المللی بوکس را تائید و تصویب کرده، اظهارکرد: باتوجه به این موضوع پیگیری جدی برای راه اندازی بوکس بانوان در کشور را آغاز کرده ایم و در حال اخذ مجوز‌های لازم هستیم.

وی افزود: درصورت راه اندازی بوکس بانوان این نوید را می‌دهم که آینده خوبی برای این رشته در ایران داشته باشیم و شاهد درخشش بانوان بوکسور ایرانی در میادین مختلف خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: فکر می‌کنم بوکس بانوان در ایران می‌تواند موفق‌تر از بوکس مردان عمل کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بانوان علاقمند به این رشته بصورت زیرزمینی آموزش دیده و تمرین می‌کنند، بدون آنکه نظارت و کنترلی بر فعالیت آن‌ها باشد.

ثوری افزود: درتلاشیم تا همزمان با پیگیری‌ها برای اخذ مجوز راه اندازی این رشته، تربیت مربیان خانم را نیز انجام دهیم تا درآینده مشکلی در حوزه آموزش نداشته باشیم.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حسین ثوری بوکس بانوان راه اندازی بوکس بانوان فدراسیون بوکس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان که از روز پنجشنبه در بیشکک‌ آغاز شده بود، امروز دوشنبه با برگزاری فینال اوزان مختلف به اتمام رسید. بوکسورهای ایرانی پس از توقف‌ چندین ساعته‌ در فرودگاه دبی‌ به دلیل طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک‌ شده و در این مسابقات حضور یافتند.

در مبارزات فینال، میثم قشلاقی و علی فتحی نمایندگان ایران بودند که به مدال نقره دست یافتند. در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف‌ از ازبکستان و الیاس ماگمادوف‌ از روسیه را شکست داده بود در فینال به مصاف ساتی‌بالدو‌ از قرقیزستان رفت و در حالی‌که برتری کاملی داشت و به اذعان حاضرین در سالن، برنده بود، با لطف داوران به بوکسور میزبان، قشلاقی نقره‌ای شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، علی فتحی که مقابل روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ و توکتوسونلو‌ قرقیزستانی به برتری رسیده بود در دیدار پایانی برابر رمضان‌ دادایف‌ از روسیه ایستاد و نتوانست به برتری دست یابد و به مدال نقره رسید. پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود.

با این اوصاف تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد. بوکسورهای ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • علی دایی پیگیر وضعیت ترانه علیدوستی شد
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب
  • راه اندازی رشته های پرستاری و پیراپزشکی در ماکو