Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: این اداره کل از تمام بخش های رسانه از جمله توزیع یکسان آگهی های دولتی میان آنها حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبید رستمی روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی که در خصوص دستورالعمل اجرایی توزیع و انتشار آگهی های دولتی در سال 98 تشکیل شد، اظهار داشت: با اجرای شاخص های تعیین شده در این دستورالعمل می توانیم به سمت عدالت در توزیع آگهی های دولتی در رسانه ها حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: طبق این دستورالعمل هر سه ماه یکبار آگهی های توزیع شده در نشریات احصا می شود و در صورتی که اداراتی خود بطور مستقیم اقدام به ارسال آگهی به نشریات کرده باشند به استانداری معرفی می شوند تا برخوردهای لازم با آنها صورت گیرد.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: براساس این دستورالعمل نشریاتی که آگهی های دولتی را بطور مستقیم و بدون تخصیص شناسه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دستگاه ها پذیرش و درج کنند تا سه ماه از دریافت آگهی محروم خواهند شد.
رستمی گفت: اگر تمام آگهی های دولتی از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع شود و نشریات بطور مستقیم دریافت نکنند قطعا این آگهی ها بطور مساوی در بین آنها توزیع ‌خواهد شد.
وی از فعالان عرصه رسانه خواست نظرات خود را در ارتباط با این‌دستورالعمل در اسرع وقت به این اداره کل اعلام کنند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: می خواهیم‌ اظهارات مان در ارتباط با این دستورالعمل برآیند نظرات و ‌پیشنهادات صاحب نظران و فعالان رسانه ای استان باشد لذا در این راستا اقدام به برگزاری این نشست کردیم.
در این جلسه فعالان رسانه ای استان خواستار حضور نماینده هایی از هفته نامه ها و روزنامه های استان در کارگروه توزیع آگهی های دولتی شدند و بر توجه و ‌اهمیت به اینکه روزنامه های ‌سراسری به چه میزان در استان آگهی های دولتی دریافت می کنند، تاکید کردند.
9936/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آگهي دولتي رسانه ها هم انديشي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی امیرعلی عموزاده را به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران منصوب کرد.

عموزاده از خرداد سال ۱۴۰۱ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود. هنوز خبری از انتصاب سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر نشده است. 

دیگر خبرها

  • هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد رونمایی می‌شود
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • محفل انس با قرآن در مصلای الیگودرز برگزار شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد