Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوضاع میان وندا نارا و مهاجم نراتزوری پس از حواشی اخیر، همچون گذشته آفتابی است.

طرفداری- شب گذشته وندا نارا با با به اشتراک گذاشتن یک ویدیو در استوری اینستاگرام خود، بازهم خبرساز شد. او عکس هایی از خود با مائورو ایکاردی را در آتش سوزاند و آنرا به اشتراک گذاشت. در نگاه اول این حرکت، غیرعادی به نظر می رسید اما همان موقع هم پیش بینی می شد این اقدام احتمالا با تولد ایکاردی مرتبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ مائورو ایکاردی امروز تولد 26 سالگی خود را جشن می گیرد؛ مردم آرژانتین رسم دارند در شب تولد عزیزان خود، عکس آنها را در شعله های آتش بسوزانند. وندا نارا نیز طبق همین رسم، عکس های مشترک خود و ایکاردی را آتش زد. البته چنین اقدامی در این روزهای پر حاشیه، نشان می دهد وندا نارا از در مرکز توجه قرار گرفتن و تبدیل شدن به تیتر یک رسانه ها، خیلی بدش نمی آید. عکس ها و استوری های بعدی وندا نارا در اینستاگرام ثابت می کند خانواده ایکاردی در آرامش کامل از کنار هم بودن در روز تولد مائورو لذت می برند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!

آفتاب‌‌نیوز :

مادر ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری جدید در اینستاگرام از اخبار منتشر شده درباره بیماری این بازیگر شاکی شد و اعلام کرد که حال ترانه علیدوستی خوب است.

امروز خبری مبنی بر بستری شدن «ترانه علیدوستی» از چند روز قبل به دلیل ابتلا به یک بیماری نامشخص در بیمارستان کسری تهران منتشر شده بود.

نادره حکیم‌الهی، مادر ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری جدید نوشت: دو روز پیش در جواب کسانی که نگران بودند اعلام کردم که خداروشکر حال او خوب است. بابا انقدر شلوغش نکنید چه خبره از صبح تا الان.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس
  • شترسواری گلاره عباسی بازیگر در جنوب ایران (عکس)
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • عکس‌| استوری باشگاه پرسپولیس برای جواد کاظمیان
  • بیماری ترانه علیدوستی مشخص شد | سندرم DRESS چیست و ترانه چه شرایطی را تجربه کرده است؟
  • سعیدی نماینده مجلس: با این روش‌ها در خیابان ها نمی توانیم مردم را به آموزه های اسلام نزدیک کنیم / بعضی عزیزان در اینکه حال مردم را بد کنند تخصص دارند