Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازیان مدیر کل تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) در کرمانشاه با اشاره به آسیب ۹۵ دیدگی و در معرض آسیب بودن ۱۰ هزار واحد مددجویی در زلزله اخیر استان کرمانشاه گفت: مراحل بازسازی، بهسازی و مقاوم سازی بیش از ۹۵ درصد این واحد ها‌ی مسکونی تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازیان افزود: ۵ درصد باقیمانده هم به علت وجود شرایط خاص همچون نیاز به جابجایی و جانمایی بلافاصله بعد از سال انجام خواهد شد.
وی بااشاره به اینکه توجه به ساخت مسکن ایتام از اولویت‌های کمیته امداد در سال آینده است اضافه کرد: توجه به ساخت مسکن زنان سرپرست خانوار، مقاوم سازی وبهسازی واحد‌های مسکن روستایی از دیگر برنامه‌های کمیته امداد است که در سال ۹۸ با سرعت و دقت پیگیری می‌شود.

انتهای  پیام/ز


ساخت مسکن ایتام از اولویت‌های کمیته امداد در سال آینده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد زلزله کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان رتبه نخست کشور در تملک زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدمحمد حسینی اظهار کرد: مهمترین مشکل استان گلستان در راستای طرح نهضت ملی مسکن روستایی، به دلیل مستعد بودن اراضی در حوزه کشاورزی، تامین زمین است که با راهبری استاندار گلستان و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده‌ است و در حال حاضر گلستان رتبه نخست کشور در تامین و تملک زمین در راستای طرح نهضت ملی مسکن دارد.  وی تصریح کرد: در دو سال از دولت سیزدهم ۳ هزار هکتار اراضی در ۴۰۰ روستای استان گلستان شناسایی و تملک شده و امسال نیز ۸۰۰ هکتار دیگر شناسایی و در مراحل تملک است.  مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطرنشان‌ کرد: استان گلستان، پایلوت احداث مسکن جوانان در روستاها بوده و در این راستا بیش از یک‌هزار واحد مسکن جوانان در گلستان در حال ساخت است. بر این اساس افرادی که زمین دارند، می‌توانند با استفاده از تسهیلات بانکی و خدماتی مانند نظارت بر ساخت مسکن، از این فرصت استفاده کنند و یا زمین را به قیمت مناسب از بنیادمسکن خریداری کرده و با استفاده از تسهیلات بانکی و دیگر خدمات، صاحب‌ خانه شوند.  وی ادامه داد: در حوزه مسکن حمایتی نیز در دو سال گذشته، با تاکید استاندار محترم، ساخت ۴ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن حمایتی برای اقشار کم‌درآمد کارسازی شد که حدود ۷۰ درصد از این واحدها تکمیل شده و تحویل مالکان آن گردیده و ۳۰ درصد باقیمانده نیز تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد‌.  مهندس حسینی گفت: تلاش داریم امسال نیز ۵ هزار واحد مسکن حمایتی دیگر در گلستان احداث و تحویل متقاضیان داده شود  وی با تشکر از تعامل کمیته امداد امام خمینی ره استان با بنیاد گفت؛ با برنامه ریزی های صورت گرفته، تا پایان سال ۱۴۰۳ همه مددجو کمیته امداد که در روستاها زندگی میکنند خانه دار خواهند شد و هیچ مددجوی روستایی بدون خانه نخواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • گلستان رتبه نخست کشور در تملک زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن