Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالامیر خطیب زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره رقابت های بین المللی شطرنج از دوم اسفندماه امسال به مدت هفت روز در اهواز برگزار می شود.
وی افزود: در این رقابت ها بیش از 250 شطرنج باز (استاد بین المللی و استاد بزرگ) از کشورهای مطرحی همچون هند، ارمنستان، اوکراین،گرجستان، ترکیه، فرانسه، ایرلند، اتریش، نپال، سوریه، عراق، پرتغال، بوتسوانا، انگلستان، افغانستان، سری لانکا، دانمارک و ایران با یکدیگر به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین حدود 30 استاد بین ‌المللی، استاد بزرگ و استاد فیده از کشورمان در این رقابت ‌ها اعلام آمادگی کردند.
خطیب زاده به برگزاری این رقابت ‌ها در سه جدول بین ‌المللی اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور شطرنج بازان مطرح دنیا در این رقابت ها، انتظار می رود این مسابقات در سطح کیفی بسیار خوبی برگزار شود که این موضوع به سود شطرنج خوزستان خواهد بود.
وی با اشاره به حضور بیش از 130 شطرنج باز خوزستانی در این رقابت ها گفت: این مسابقات در سه جدول C،B،A برگزار می شود که در گروه A استاد بزرگ های جهان با یکدیگر به رقابت می پردازند؛ در گروه B بازیکنان زیر رنکینگ 2100 حضور دارند؛ همچنین در جدول C این مسابقات شطرنج بازان زیر 14 سال و زیر رنکینگ 1600 قرار دارند.
رییس هیات شطرنج خوزستان افزود: تدابیر لازم برای هر چه بهتر برگزار کردن این مسابقات را لحاظ کردیم و امیدواریم با حمایت دستگاه ها و ارگان های خوزستان بتوانیم میزبان خوبی برای این رقابت ها باشیم.
9879/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اتریش ارمنستان جهان سری لانکا گرجستان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد مهم کشتی ایران در مریوان

رئیس هیأت کشتی مریوان گفت: کشور‌های قزاقستان، ارمنستان، گرجستان، بلغارستان، عراق و ایران در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه به رقابت خواهند پرداخت.

جلال خوشنواز   از اهمیت این رخداد مهم گفت و‌ افزود: تاکنون چنین مسابقات با اهمیتی در استان کردستان و شهرستان مریوان برگزار نشده و تمام تلاش خود را برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات به کار خواهیم گرفت.

 همزمان با مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان، تیم ملی کشتی کشورمان نیز اردوی خود را در این شهرستان برپا کرده است.

رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه تا ۳۱ فروردین ماه در شهر مریوان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور
  •  روال عادی پروازها در فرودگاه بین المللی اهواز
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • برقراری پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز