Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین -ایرنا -مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن نمایشگاهی از دستاوردهای بانوان اسفند ماه جاری در قزوین برگزار می شود.

صدیقه ربیعی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه با رویکرد معرفی ظرفیت های بانوان استان، چهارم تا دهم اسفندماه در مجتمع تجاری طوبی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات هنری زنان استان از گروه های مختلف هنرمندان، فعالان مشاغل خانگی و زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست در غرفه های مختلف در معرض دید و عرضه قرار می گیرد.
ربیعی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه، فرصت مغتنمی برای معرفی هنر و صنعت زنان شاغل و همچنین بازاریابی برای محصولات آنهاست.
وی همچنین گفت: یکی از برنامه های مورد توجه اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، حمایت از مشاغل خانگی و ایجاد عرصه های لازم برای زنان در حوزه اشتغال و کسب و کار است.
ربیعی افزود: بسیاری از سرمایه های ما در حوزه آموزش صرف شده اما نتایج آن در اقتصاد سر ریز نشده است بنابراین باید زنان با ورود در کسب و کار خصوصا مشاغل خرد و خانگی تاثیر مثبتی در اقتصاد داشته باشند.
7388*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي زنان نمايشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمایشگاه و جشنواره مهارتی دانش آموزی در کرج برپا شده تا با نمایش بخشی از توانمندی دانش آموزان، گرایش به رشته‌های فنی افزایش یابد. 

در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته های مختلف آثارشان را معرفی می کنند، هم چنین فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی هم در رشته ای جدید به علاقه مندان  معرفی  می شود.

مدیر کل  آموزش و  پرورش  استان  البرز گفت: آموزش دانش  آموزان  در رشته های فنی  و حرفه ای  یکی از  راهکارهای  موثر در  کاهش بیکاری فارغ التحصیلان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان