Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-18@11:18:03 GMT

شکایت سیدمحمد خاتمی از کریمی قدوسی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۷۶۶۳

خرداد: سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان از شکایت رئیس دولت اصلاحات از کریمی قدوسی خبر داد.
محمد جواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره شکایت سیدمحمد خاتمی از کریمی قدوسی، گفت: رئیس دولت اصلاحات از جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات به علت توهین و افترا شکایت کرده است و این موضوع در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: این شکایت درباره ادعای آقای کریمی قدوسی مبنی بر دیدار خاتمی با ملک عبدالله پادشاه عربستان است.
به گزارش ایلنا،  جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در توییتی مدعی شد: محمد خاتمی یکی از یکی از مهره‌های برجسته فتنه ۸۸ در آن ایام جهت جلب حمایت سعودی برای نامزدی میرحسین موسوی به ریاض می‌رود و با ملک عبدالله دیدار می‌کند. در آن جلسه عبدالله خطاب به خاتمی می‌گوید؛ چرا ایران در منطقه و کشورهای عربی فعال است، می‌خواهید دستور بدهم ایران را روی سرتان خراب کنند؟ و خاتمی در پاسخ می‌گوید؛ اعلی حضرتا، در صورت رای آوردن ما، از هرکجا که امر بفرمایید خارج می‌شویم... برچسب ها: ایران ، دولت اصلاحات ، عربستان ، خاتمی ، کریمی قدوسی

منبع: خرداد

کلیدواژه: ایران دولت اصلاحات عربستان خاتمی کریمی قدوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در روز دوم از رقابت های فوتسال جام ملتهای آسیا تیم ملی فوتسال ایران به مصاف افغانستان رفت که این بازی در نیمه نخست با تک گل مهدی کریمی به سود ایران به پایان رسید.

ترکیب ابتدایی ایران: باقر محمدی، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان
  • رئیس جبهه اصلاحات: پاسخ ایران به اسرائیل مشروع بود
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیس جبهه اصلاحات با مهدی کروبی
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • واکنش به موضع گیری سیدمحمد خاتمی درباره حمله به اسرائیل /اصولگرایی واقعی یعنی این/آنها که برای دلار 20 هزار تومانی فریاد وااسلاما سر می دادند کجایند؟
  • تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده
  • پاسخ ایران به جنایت اسرائیل شجاعانه، منطقی و قانونی بود
  • حمایت قاطع سیدمحمد خاتمی از حمله پهپادی_موشکی سپاه به اسرائیل
  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال