Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت رضایی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص قیمت بلیت‌های این جشنواره عنوان کرد: گران‌ترین بلیت مربوط به بهنام بانی بوده است که با قیمت 50 تا 110 هزار تومان ارائه شد؛ با وجود این، همه بلیت‌های این کنسرت به فروش رفته است، اما همه اقشار را در نظر گرفته‌ایم و کف بلیت‌فروشی جشنواره موسیقی 20هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر اظهار داشت: تمام هزینه‌های این برنامه فرهنگی باید از خود جشنواره تامین شود، حتی حدود دو ماه پیش نیز که جشنواره گروه نوازی فارس با 360 میلیون تومان اعتبار برگزار شد، حتی یک ریال از سوی سازمان های دولتی کمک ارائه نشد.
رضایی افزود: در جشنواره گروه نوازی فارس بلیت‌فروشی نیز صورت نگرفت، اما جشنواره فجر باید ازطریق بلیت‌فروشی هزینه‌هایش را تامین کند.
وی ادامه داد: هیچ یک از سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی دولتی در اجرای جشنواره موسیقی سهیم نشده است و برای همه تالارهایی که در خدمت جشنواره هستند، مبالغ قابل توجهی برای تالار هزینه شده است.
وی درخصوص حضور گروه‌های بومی در جشنواره موسیقی فارس نیز خاطرنشان کرد: تعدد گروه‌های بومی در جشنواره پانزدهم فارس طی دوره‌ها بی‌نظیر بوده است. برای نخستین بار در تاریخ موسیقی فارس گروه موسیقی کودک از شهرستان‌های استان توانستند در این جشنواره ملی به هنرنمایی بپردازند و بیشتر تلاش دست‌اندر کاران جشنواره این بوده است که با حضور گروه‌های محلی و بومی در رشته‌های گوناگون، از سنتی گرفته تا کلاسیک و در همه رده‌های سنی از آنان حمایت شود.

** تالارهای شیراز برای نیاز مخاطب و هنرمند کافی نیست
رضایی با تاکید بر اینکه سالن‌های موجود در شیراز برای فعالیت‌های هنری و موسیقی کافی نیست، افزود: از مسئولان سیاسی و فرهنگی استان تقاضا داریم که نیازهای حوزه فرهنگ و هنر را بیشتر مدنظر قرار دهند و به خصوص در زمینه ایجاد تالارهایی که پاسخگوی نیاز هنرمندان و شایسته استقبال مردم باشد بکوشند.

** پنج اجرا در روز پنجم جشنواره برگزار می‌شود
جشنواره موسیقی فجر، پس از یک روز تعطیلی در روز دوشنبه 29 بهمن ماه، با پنج اجرا در پنجمین روز از سر گرفته می‌شود. بر این اساس، امروز سه‌شنبه 30 بهمن ماه بهنام بانی خواننده جوان پاپ در دو سانس 18 و 21 در تالار حافظ به اجرا می‌پردازد.
در ادامه این جشنواره، گروه نی‌نوازان فارس در ساعت 21 در تالار احسان بر روی صحنه می‌روند؛ همچنین هنرشهر آفتاب میزبان اجرای گروه کودک قیر و کارزین در ساعت 18 است و گروه کوبه‌ای لیدوما نیز در ساعت 21 هنرنمایی خواهد کرد.
پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس تا شنبه 4 اسفندماه ادامه دارد.
7375/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 جشنواره موسیقی فجر فرهنگ و هنر فرهنگی و اجتماعی موسیقی جشنواره 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، جشنواره «مروارید اقیانوس» یادمان استاد شاه‌میرزا مرادی و استاد رحم‌خدا نوری‌شاد امروز سوم اردیبهشت ماه در روستای بیشه لرستان برگزارشد.

سُرنا نمادی از فرهنگ و هنر غنی مردمان دیار لرستان است و این جشنواره با هدف توجه هر چه بیشتر به موسیقی محلی استان برگزار شد.

دوسالانه سرنانوازی از سری برنامه‌های طرح شهید آوینی است که امروز با اجرای برنامه‌های متنوع از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و با همکاری انجمن موسیقی استان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان برگزارشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی «مست عشق» در روز اول اکران
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان