Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@07:55:22 GMT

پایان رقابت های موتور کراس خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۷۸۸۱

پایان رقابت های موتور کراس خراسان جنوبی

قدیمی رئیس ورزش و جوانان شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت:مسابقات قهرمانی موتور کراس مردان استان گرامیداشت دهه فجر به میزبانی شهرستان طبس برگزار شد.

وی افزود:این دوره از مسابقات در سه کلاس ۶۵ سی سی ،۲۵۰سی سی، ۴۵۰سی سی و پیشکسوتان بیست و ششم بهمن ماه سال جاری به میزبانی باشگاه ورزشی کویران طبس از شهرستان های بیرجند،سرایان،طبس،فردوس،قاین و بشرویه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیمی گفت: در این دوره از رقابت ها که ۳۰ شرکت کننده حضور داشتند،محمد سینا داشگر،امیر حسین جمال،محمد خانی و محمد حسین رنجبر در کلاس های ۶۵ سی سی ،۲۵۰ ، ۴۵۰ سی سی و در کلاس ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان عناوین اول را کسب کردند.

احمدی پیما رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی نیز گفت:مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک ذی دو کای در بخش بانوان با حضور ۱۴ تیم و ۳۰۰ بازیکن و ۷ سبک ذی دو کای کاراته کشور به میزبانی سالن مخابرات شهرستان بیرجند برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها که با حضور ۳۰۰ ورزشکار بیست و ششم بهمن ماه سال جاری به میزبانی سالن مخابرات بیرجند برگزار شد، ورزشکاران در ۵ رده سنی با یکدیگر پیکار کردند و تیم های تهران ، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به ترتیب سکوهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/غ

پایان رقابت های کاراته سبک ذی دو کای کشور 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان موتورکراس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در این مسابقات طا‌ها خراسانی مدال طلا و محمد سواری و معید محمد مقضی مدال برنز این مسابقات را در رده‌های جوانان و بزرگسالان کسب کردند.


مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی کاراته به میزبانی استان همدان در رده‌های سنی نوجوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان پسران طی روز‌های ۲۶ الی ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تدابیر جمهوری اسلامی، مانع مهندسی‌های دشمن است
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • «سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند