Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عباس پاپی زاده بالنگان عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی 97-98، گفت: قیمت گندم در سال گذشته یک هزار 300 تومان بود که برای سال زراعی جدید یک هزار و 470 تعیین شد، با توجه به اعتراضاتی که صورت گرفت به یک هزار 600تومان افزایش یافت اما کفاف هزینه‌های کشاورزان را نمی‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع افزایش قیمت خرید تضمینی گندم از جابجایی ردیف‌های یارانه تامین شده است

عضوکمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 98 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تبصره 14 لایحه بودجه با جابجایی ردیف مربوط به یارانه منابع افزایش قیمت خرید تضمینی گندم تامین اعتبار شد، تصریح کرد: قیمت خرید تضمینی گندم با جابهجای ردیف‌های صورت گرفته 100 تومان در هر کیلوگرم افزایش پیدا کرد.

نماینده مردم دزفول در خصوص اینکه افزایش 100 تومانی قیمت خرید تضمینی گندم با توجه به افزایش هزینه‌های کشاورزی راضی کننده است یا خیر، گفت: افزایش قیمت گندم به میزان یک هزار و 700 تومان قطعا راضی کننده نیست اما از رقم پیشنهادی دولت بسیار مناسب‌تر است.

قانون اجازه تغییر زیاد در لایحه بودجه را به مجلس نمی‌دهد و نهایتا می‌توانیم 3 تا 4 درصد از کل بودجه را تغییر دهیم.

مجلس تنها مجاز به تغییرات محدود در لایحه بودجه است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید قیمت خرید تضمینی گندم بسیار بالاتر از رقم‌های تعیین شده کنونی باشد، ادامه داد:  قانون اجازه تغییر زیاد در لایحه بودجه را به مجلس نمی‌دهد و نهایتا می‌توانیم 3 تا 4 درصد از کل بودجه را تغییر دهیم.

عملکرد کمیسیون تلفیق درخصوص قیمت گندم راضی کننده است

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از مجموع یک هزار و 700 هزار میلیارد تومان لایحه بودجه سال 98 تنها می‌توانیم به 60 تا 70 هزار میلیارد تومان آن ورود کنیم اما در حوزه قیمت خرید تضمینی گندم عملکرد خوبی داشتیم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی افزایش قیمت یارانه بودجه شورای اسلامی لایحه بودجه کشاورزی دولت لایحه نماینده مردم در مجلس مجلس شورای گندم قیمت گندم اقتصاد کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت با افزایش بار مالیاتی بودجه مجلس مخالف کرد؟

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام مخالفت دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس گفت: این بار مالیاتی بود که در قانون بودجه ۱۴۰۳ نسبت به لایحه ۱۴۰۲ ایجاد شده بود و این مخالفت را وزارت اقتصاد رسما اعلام کرد که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان افزایش بار مالیاتی که به لایحه بودجه اضافه شده در قانون مصوب حتما بار مالیاتی بیشتری دارد و حدود ۱۰ درصد افزایش بار مالیاتی برای کشور خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، وی افزود: با توجه به اینکه سیاست حمایت از تولید ایجاب میکند که ما تولید را تسهیل کنیم و اتفاقا تخفیف‌های بیشتری را در حوزه مالیاتی داشته باشیم، امیدواریم که مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه‌ای که ایجاد شده است را از طرق دیگری مثل انتشار اوراق جبران کند و برای این کار به دولت اجازه دهد که نیازی به افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی مالیات برای سال ۱۴۰۳ وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم به ۱۱ میلیون تن می‌رسد
  • بیش از هزار و ۱۰۰ مرکز خرید تضمینی در کشور آماده تحویل گندم کشاورزان است
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • شروع برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور
  • نخستین برداشت گندم کشور در هرمزگان
  • مالیات افزایش می‌یابد/وزیر اقتصاد: رسما مخالفت خود را با تصمیم مجلس برای افزایش بار مالیاتی اعلام کردیم
  • دولت با افزایش بار مالیاتی بودجه مجلس مخالف کرد؟
  • وزیر اقتصاد: حمایت از تولید، نیازمند تخفیف های بیشتر در حوزه مالیاتی است
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد