Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ایلام از آماده سازی مدارس این شهر برای اسکان میهمانان نوروزی در استان ایلام خبرداد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

معارف بسطامی در گفت و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام، از مهیا شدن امکانات برای میهمانان نوروزی خبرداد و اظهار داشت: مدارس ایلام  برای اسکان میهمانان نوروزی در استان ایلام آماده‌سازی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسطامی،  با اشاره به اینکه 70 درصد اسکان میهمانان نورزوی در مدارس آموزش و پرورش ایلام صورت می‌گیرد، گفت: امسال  تعداد اتاق‌های اسکان را افزایش داده‌ایم و تجهیزات آنان را تکمیل کرده‌ایم و در صدد هستیم امکانات رفاهی و زیستی میهمانان را به نحو مطلوب با انجام رسانیم.

آذربایجان شرقی| رشد 85 درصدی پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان نوروزی میانه4 میلیون مسافر فرهنگی در نوروز 97/ رضایت نسبی فرهنگیان از اسکان نوروزیبهره‌مندی یک میلیون و 500 هزار نفر از اسکان نوروزی امامزادگان

فرماندار ایلام گفت: تمامی تلاش خود را به کار می‌گیریم تا سفری ایمن همراه با آسایش و رفاه نسبی برای هم وطنان عزیزی که قصد سفر به استان ایلام را دارند فراهم کنیم.

زیبا سازی شهر ایلام، حذف نقاط حادثه خیز، فراهم شدن امکانات اسکان و دسترس بودن خدمات بین راهی مواردی بود که مورد تاکید فرماندار ایلام بود و در این ارتباط گفت: تعمیر و شستشوی تابلو‌های رانندگی، وضعیت حفاظ پل ها، شانه سازی مسیرها، لکه گیری جاده‌ها ، حمل و پاکسازی نخاله ورودی و خروجی شهرها ، ریزش برداری ، پاکسازی تونل ها و ترمیم روشنایی آنها ، نصب چراغ راهنما و سرعت گیر استاندارد در تقاطع‌های پر خطر، به تلاش بیشتر کارکنان این اداره کل در راستای رضایت هر چه بیشتر مسافران نوروزی مورد توجه بوده است.

فرماندار ایلام در خاتمه یادآورشد: از هموطنان عزیز کشور دعوت می‌کنیم تا با توجه به طبیعت بکر ایلام و زیبایی و چشم نوازی طبیعت استان و آثار باستانی غنی، استان ایلام را برای سفر نوروزی خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام صبح روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه، از پروژه ۶ خطه شهر مهران تا میدان اربعین پایانه مرزی مهران و پارکینگ جدید اربعین بازدید کرد.

ساتاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه گفت: در آینده نزدیک با رییس سازمان برنامه و بودجه دیدار خواهیم شد و در این دیدار اعتبارات لازم برای پروژه ۶ خطه ۱۱ کیلومتر مسیر شهر مهران تا میدان اربعین پیگیری می‌شود

بهرام‌نیا افزود: امسال جانمایی مواکب در میدان اربعین براساس نظر و برنامه ستاد اربعین استان است و نقشه جامع آن به زودی تدوین می‌شود.

وی ادامه داد: برای رفاه حال زوار با همکاری بخش خصوصی، پارکینگی با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی با ۱۵ هکتار در حال آماده‌سازی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: وجود این پارکینگ از ضروریات بود که امروز شاهد هستیم که عملیات این پارکینگ در حال آماده سازی است.

وی تاکید کرد: نرخ پارک روزانه خودرو براساس ستاد اربعین و با نظارت دستگاه‌های متولی است.

کد خبر 6081659

دیگر خبرها

  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مقاوم سازی ۴۸ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • موانع مردمی سازی اقتصاد در دستگاه های دولتی شناسایی می شود
  • سرپل‌ذهاب آماده برگزاری یادواره عملیات بازی‌دراز است
  • تخصیص ۵هزار میلیارد تومان به مدرسه‌سازی از محل مولدسازی