Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:47:18 GMT

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری منتشر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۷۹۶۲

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی با رقابت بیش از ۱۳ هزار و ۶۴۳ نفر در روز پنجشنبه ۲ اسفند برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از امروز سه شنبه ۳۰ بهمن بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir قرار گرفته است وداوطلبان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه اول اسفند می توانند کارت خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون در دانشگاه های علوم پزشکی اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندر عباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهید صدوقی یزد، دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران برگزار می شود.

تعداد سؤالات آزمون ٢٠٠ سؤال تستی چھار گزینه ای ھمانند سال گذشته است. به ھر سؤال با پاسخ صحیح ٣ نمره مثبت و ھر سؤال با پاسخ اشتباه یک نمره منفی تعلق می گیرد. به سؤالات بدون پاسخ نمره ای تعلق نمی گیرد. به ھر سؤال که بیش از یک گزینه پاسخ داده شده باشد یک نمره منفی تعلق می گیرد.

ھمانند سنوات گذشته به کسانی اجازه انتخاب رشته- محل داده خواھد شد، که از حداکثر ۶۰۰ نمره خام آزمون، نمره ۱۵۰ کسب کرده باشند.

کد خبر 4546728

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون دستیاری توزیع کارت ورود به جلسه دانشگاه های علوم پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح یسنا؛ یارانه ۶۰۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزییات

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # یارانه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد + لینک سایت sanjesh.org
  • دفترچه سوالات هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • طرح یسنا؛ یارانه ۶۰۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزییات
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • محل‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در مازندران