Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - رئیس باشگاه بارسلونا از تمدید دوباره قرارداد فوق ستاره آرژانتینی آبی‌واناری‌ها خبر داد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا تأکید کرد که هیچ تماسی از سوی نیمار یا مدیران برنامه‌اش با او یا دیگر مسئولان باشگاه بارسلونا صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارتومئو در این خصوص گفت: نه نیمار نه پدر او هیچ یک با ما تماس نگرفته‌اند تا بگویند که می‌خواهند به بارسلونا برگردند، ضمن اینکه برگرداندن او به بارسلونا بسیار سخت است چون پاری‌سن‌ژرمن مثل دیگر باشگاه‌های بزرگ نمی‌خواهد بازیکنانش را بفروشد. ما هم می‌خواهیم بازیکنان بزرگ‌مان، به قهرمانان تیم‌‌ تبدیل شوند نه اینکه با آنها تجارت کنیم. نیمار آزادی‌اش را در ازای 222 میلیون یورو خرید اما بارسلونا به پولی که از فروش او به دست آورد چشم ندوخته بود.

بارتومئو افزود: ما نمی‌خواستیم نیمار را بفروشیم. در اسپانیا ما ملزم هستیم که برای قرارداد بازیکنان‌مان غرامت فسخ تعیین کنیم اما اگر هر کسی بخواهد سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه یا مسی را بخرد، می‌گوییم آنها فروشی نیستند. من فکر می‌کنم که میزان داد و ستد بازیکن میان باشگاه‌های بزرگ بسیار کم خواهد شد.

فوتبال جهان| مدیراجرایی یوونتوس : آلگری و دیبالا می‌مانند و پوگبا برنمی‌گردد/ فقط مسی می‌تواند یوونتوس را قوی‌تر کند، نه حتی نیمار!

رئیس باشگاه بارسلونا درباره آینده لیونل مسی هم عنوان کرد: ما از الان داریم به زندگی پس از مسی فکر می‌کنیم اما هنوز تا آن زمان فاصله زیادی داریم. مسی بازیکن جوانی است. او 31 ساله است و دو سال دیگر هم با ما قرارداد دارد اما فکر می‌کنم که او قراردادش را برای مدتی بعد از سال 2021 تمدید کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا نیمار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا نیمار بارسلونا نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه اول، نفرین بزرگ صنعت نفت

به گزارش "ورزش سه"، در فوتبال ایران معمولا در دقایق ابتدایی، تیم‌ها سعی می‌کنند رویکردی محتاطانه داشته باشند و این همان دقایقی است که گزارشگران فوتبال می‌گویند: «دو تیم در حال ارزیابی یکدیگر هستند».

شاید به همین دلیل است که به شکل معنی‌داری در نیمه اول، گل‌های کمتری رد و بدل می‌شود. اما این قانون نانوشته برای صنعت نفت صدق نمی‌کند و این تیم محبوب خوزستانی بیش از هر تیم دیگری در نیمه اول گل دریافت کرده است. اتفاقی که در دیدار با پرسپولیس هم تکرار شد و دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه هشتم دروازه میزبان را باز کرد.

در جدول ضعیف‌ترین خطوط دفاعی در نیمه اول، صنعت نفت با 21 گل خورده آماری نگران کننده به جا گذاشته است. در حالی که بعد از نفتی‌ها، هوادار و فولاد با 15 گل خورده در نیمه اول و نساجی با 14 گل قرار گرفته‌اند.

نکته جالب اینکه استقلال خوزستان که از ابتدای فصل برای بقا در لیگ می‌جنگیده و در نیمه‌های اول فقط 7 گل دریافت کرده است!

عکس: شهرام آقاجری

دیگر خبرها

  • نیمه اول، نفرین بزرگ صنعت نفت
  • رونالد آرائوخو: صحبت‌های گوندوعان؟ من اصول و ارزش‌هایی دارم که باید مورد احترام قرار بگیرد
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • نظر جنجالی نیمار در مورد امباپه: چاپلوس! (عکس)
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد