Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@23:25:25 GMT

قیمت دلار 30 بهمن 97

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۸۱۹۳

 قیمت دلار 30 بهمن 97 در بازار تهران نسبت به روز گذشته همراه با افزایش بوده است.

به گزارش صدای ایران، قیمت دلار امروز 30 بهمن در بازار آزاد تهران 12 هزار و 900 تومان قیمت گذاری شده است. 
بر این اساس دلار آمریکا 12 هزار و 900 تومان، یورو با قیمت 14 هزار 550 تومان، پوند 16720، دلار کانادا 9650، درهم امارات 3450 و لیر ترکیه 2450 تومان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  



منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت دلار 30 بهمن 97 قیمت دلار 30 بهمن 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان

امتداد - نمایش اقتدار نظامی کشورمان در منطقه طی روزهای اخیر موجب بازگشت آرامش به بازار ارز شد؛ عدم وجود خریدار در بازار موجب ادامه روند نزولی قیمتها شده تا جایی که دلار به کانال ۶۳ هزار تومان بازگشته است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، همزمان با نمایش اقتدار نظامی کشورمان در منطقه و دنیا و همچنین با کاهش تنش های سیاسی در منطقه سیرنزولی قیمت ها در بازار طلا و ارز آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد.

قیمت دلار صبح روزی که پاسخ محکم ایران به اسرائیل داده شد، تا  ۷۰ هزار تومان بالا رفته بود ولی بعد از مشخص شدن ابعاد ماجرا و اثبات اقتدار نظامی کشورمان، جو بازار ارز کاملا برخلاف روزهای قبل شد. جو منفی که قبل از پاسخ ایران به اسرائیل در بازار حاکم بود باعث افزایش شدید قیمت ها در بازار طلا و ارز شده بود.

اما بعد از پاسخ محکم ایران ورق در بازار داخلی نیز بازگشت و جو بازارها مثبت شد. این موضوع بعد از مشخص شدن ضعف و ناتوانی اسرائیل  در اصفهان بازهم تقویت شد.

ادامه سیر نزولی قیمت ها در بازار طلا و ارز باعث شده تا قیمت دلار از ساعتی قبل به کانال ۶۳ هزار تومان بازگردد. قیمت سکه نیز هم اکنون به کانال ۴۱ میلیون تومان بازگشته است.

فعالان بازار می گویند از دقایقی قبل اکثریت افراد حاضر در بازار فروشنده شدند و سعی دارند در همین قیمت ها طلا و ارز خود را به ریال تبدیل کنند. اما نکته مهم اینجاست که خریداری در این ساعت ها در بازار وجود ندارد و همه منتظر کاهش بیشتر قیمت ها هستند.

به گفته کارشناسان اقتصادی، طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت شاهد اُفت تقاضای ارزی در بازار بوده‌ایم و به نوعی فشار‌ روی قیمت دلار نیز کمتر می‌شود؛ بنابراین چنانچه شوکی خارجی به کشور تحمیل نشود، شاهد ایجاد یک ثبات در بازار خواهیم بود.  

تسنیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • قیمت نفت نزولی شد
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • کف قیمت دلار به کجا می‌رسد؟