Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی آقا کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از منازل در شمال پایتخت و شکایت شهروندان، پرونده‌ای جهت بررسی این موضوع تشکیل شد.

وی افزود: طی تحقیقات مأموران مشخص شد که یک باند ۴ نفره متشکل از ۲ سارق و ۲ مالخر با سرقت لوازم از منازل پایتخت، اقدام به فروش امول مسروقه می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کارخانه تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان، هر ۴ نفر آن‌ها دستگیر شدند.

وی افزود: سر دسته باند پس از آزادی از زندان اقدام به تشکیل باند سرقت جدید کرده و با کمک همدستانش از منازل پایتخت سرقت می‌کرد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه متهم به ۱۹ فقره سرقت خود اعتراف کرد، گفت: متهم با قرار صادره به مرجع قضایی تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: انهدام باند سرقت اقدس گاو باز

سرقت رنگ برای فروش به صافکاران خودرو از یک شرکت

همچنین سرهنگ کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کارمند یک شرکت فروش قوطی‌های رنگ خبر داد که اقدام به سرقت قوطی‌های رنگ از این شرکت می‌کرد و در ادامه گفت: فردی به همراه همسرش که در یک شرکت فروش رنگ مشغول به کار بودند، با سرقت رنگ‌های این شرکت و فروش آن‌ها به یک مالخر و به صافکار خودرو، از این راه به صورت غیرقانونی درآمد کسب می‌کرد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به دستگیری هر ۳ متهم این پرونده گفت: در مجموع در راستای مقابله با سرقت، ۵۰ نفر از سارقان و مالخران در طرح رعد ۲۲ توسط سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ دستگیر شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز