Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، «سیدرضا صالحی امیری» رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی کارکنان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از آنکه کمیته بین المللی المپیک، نظر خود را درباره اساسنامه اعلام کرد آنرا به دولت ارسال خواهیم کرد.
وی در خصوص اینکه آیا امکان تغییر شاهرخ شهنازی دبیر کل فعلی کمیته با توجه به تغییرات در برخی از بند‌های اساسنامه، وجود دارد یا خیر؟ اظهار داشت: برنامه‌ای برای تغییر نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس کمیته ملی المپیک به برپایی اجلاس سالیانه شورای المپیک آسیا در تایلند اشاره کرد و گفت: این اجلاس ۱۲ اسفند ماه در این کشور برگزار می‌شود و از ایران نیز ۱۰ نفر برای پست‌های مختلف نامزد شده اند که در این نشست از آنان دفاع می‌کنیم تا بتوانیم کرسی مناسب و در شان ایران کسب کنیم.

در این اجلاس قرار است رییس، هیات اجرایی و کمیسیون شورای المپیک آسیا با حضور اعضا انتخاب و معرفی شوند.

رییس کمیته ملی المپیک همچنین در آیین اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر که در خانه والیبال تهران برگزار شد، گفت: ورزش یعنی اخلاق، انسانیت، معرفت، عشق و دوست داشتن دیگران و فلسفه ورزش ایجاد فضایی است که انسان‌ها به هم نزدیک شوند.

وی اظهار داشت: ورزشکار انسانی است که با این معانی عجین شده باشد و به همین دلیل برپایی المپیاد ورزشی در هلال احمر را باید به فال نیک گرفت. افتخار ورزشکاران در عرصه بین المللی یعنی غرور و عزت ایران و ما همه توان خود را به کار می‌گیریم تا ورزشکاران در عرصه‌های بین المللی بدرخشند.

صالحی امیری تصریح کرد: نشاط ملی یعنی غم زدایی و از بین بردن افسردگی که توسعه و برپایی این گونه رقابت‌ها به این مهم کمک می‌کند.

همچینن «علی اصغر پیوندی» رییس جمعیت هلال احمر در این مراسم گفت: امیدواریم این المپیاد تداوم داشته باشد و بتوانیم آنرا از سطح ملی به بین المللی ارتقا دهیم.

وی افزود: در جمعیت هلال احمر باید از آمادگی جسمانی قوی برخوردار بود که طبق برنامه ریزی به دنبال این موضوع هستیم.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: یکی از اهداف ما نشاط اجتماعی است. می‌خواهیم نشاط اجتماعی را تقویت کنیم و این در خدمت کردن به مردم نقش مهمی ایفا می‌کند.

نخستین المپیاد ورزشی جمعیت هلال احمر با حضور ۷۰۰ شرکت کننده در ۲ بخش زنان و مردان از ۲۷ بهمن و در ۶ رشته تنیس روی میز، والیبال، دارت، شنا، فوتسال و فوتبال دستی به میزبانی چهار استان آغاز شد که امروز (سه شنبه) به کار خود پایان داد.

این المپیاد در دو بخش اعضا و کارکنان برگزار شد که در پایان با حضور رئیس کمیته ملی المپیک، رئیس جمعیت هلال احمر و فرشاد پیوس از نفرات و این‌های برتر این المپیاد تقدیر شد.

در والیبال کارکنان هلال احمر تیم‌های قم، مازنداران و سمنان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

جایزه ارزشمندترین بازیکن هم در والیبال به الهه سعید ابراهیمی از قم اهدا شد.

همچنین در والیبال اعضا جمعیت هلال احمر تیم‌های آذربایجان شرقی، مازندران و گلستان بر سکو‌های اول تا سوم ایستادند. جایزه بهترین بازیکن در این بخش نیز به آیتک سلامت از آذربایجان شرقی تعلق گرفت.

در شنا محمد نجاتی از سمنان، اروین نخجوانی از لرستان و محمدحسین شفق از چهارمحال بختیاری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانیدحکم سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو صادر شد

منبع:ایسنا

انتهای پیام /

 

برگزاری نخستین دوره المپیاد ورزشی جمعیت هلال احمر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت