Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در همایش چهل سالگی انقلاب اسلامی و افق دهه پنجاه که در واحد تهران مرکزی برگزار گردید، ضمن گرامیداشت سالروز قیام ۲۹ بهمن تبریز گفت: قیام ۲۹ بهمن تبریز یکی از نقاط عطف انقلاب محسوب می‌شود و باعث شیوع سنت «چهلم‌ها» در کشور شد و قیام مردمی را از شهری به شهر دیگر سرایت داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر هاشمی افزود: تحلیل‌گرانی که روند انقلاب را دنبال می‌کنند اذعان دارند؛ بیست و نهم بهمن ۵۶ یک نقطه آغازین مردمی برای انقلاب اسلامی در خارج از حوزه قم محسوب می‌شد و به یک معنا، نخستین الگوی مبارزاتی عرضه شد و با تداوم حماسه‌ها تا ۲۲ بهمن ۵۷ بود و پیروزی انقلاب اسلامی را به ارمغان آورد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت:در چهار دهه گذشته دشمنان داخلی و خارجی نتوانستند خللی در شتاب حرکت انقلاب اسلامی ایجاد کنند و با هوشیاری مردم فهیم ایران و وجود رهبری عظیم الشان انقلاب تا افول استکبار هم نخواهند توانست گزندی برسانند.

دکتر هاشمی افزود :در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری هم به اثرات و برکات چهل سال اول انقلاب و هم ماموریت‌های هفتگانه‌ای را برای فصل دوم انقلاب محول کرده‌اند که نخبگان و جوانان دانشگاهی بیشتر مورد خطاب هستند و انشاء الله بتوانیم انتظارات نائب امام زمان را برآورده نماییم.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بواسطه تحول انقلابی که در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده است انتظارات رهبری معظم انقلاب از دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب خصوصا زمینه سازی تمدن نوین اسلامی بسیار زیاد است و باید با برنامه ریزی مدون این مهم تحقق پیدا کند.

دکتر هاشمی گفت: برای تحقق گام دوم انقلاب باید مسئولان و کارگزاران در نهادهای مختلف رفتارهای سیاسی خود را در قبال ارزش‌های دینی و انقلابی کنار بگذارند و با تمام وجود بدنبال رفع مشکلات مردم و جامعه باشند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: از همه اساتید و نخبگان و نهادهای انقلابی در آموزش عالی و خصوصا دانشگاه آزاد اسلامی انتظار می رود در قبال رفتارهای غیر انقلابی مسئولان مواضع انقلابی اتخاذ نموده و اهداف انقلاب اسلامی را دنبال نمایند.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، روح الله صیادیان خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این مراسم با اشاره به مشکلات جوانان در امر ازدواج، توجه به حل همه جانبه این مشکلات را پایه اصلی فرهنگ‌سازی در راستای اجرای حجاب و دور نگه داشتن جوانان از ابتذال در جامعه و مبارزه با آسیب‌های ناشی از بی‌حجابی عنوان و تاکید کرد: متاسفانه هرچه مشکلات جوانان در امر ازدواج بیشتر می‌شود عرصه بر آنها تنگ‌تر شده و معضلاتی تحت عنوان بدحجابی و نابهنجاری‌ها در جامعه نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله جامعه را زیر سوال برده و ارزش‌های آن را مختل می‌کند.

وی افزود: پوشش دانشجویان در محیط‌های آموزشی و پژوهشی باید کامل و بر اساس شئونات اسلامی و دانشجویی باشد. با توجه به اینکه پوشش آراسته توام با وقار یکی از مهم‌ترین شئون شخصیت و لازمه احترام به دانش و آن مکان مقدسی است که افراد از نعمت کسب دانش بهره‌مند می‌شوند، انتظار می‌رود مطابق قانون کلیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع دانشگاه از پوشش ظاهری متناسب با محیط علمی برخوردار باشند.

همچنین در این میزگرد هر کدام از مسئولین تشکل‌ها به بیان دیدگاه خود نیز پرداختند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228234 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد