Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که منتظر روشن شدن میزان آسیب‌دیدگی خود است، در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرد و زیر نظر کادر پزشکی تحت فیزیوتراپی قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان برنامه تمرین و ریکاوری خود را از ساعت ۱۱ امروز سه‌شنبه در سالن بدنسازی مجموعه شهید کاظمی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*همانطور که اعلام شده بود، برانکو ایوانکوویچ در این تمرین حضور نداشت.   *ماریو بودیمیر با توجه به اینکه برنامه ریکاوری داشت، از کادر فنی اجازه گرفته بود تا همراه با مسئول امور ورزشی باشگاه در اداره اتباع خارجی نیروی انتظامی حضور پیدا کند و کار‌های اداری مربوط به اقامت وی انجام شود.   *سیدجلال حسینی که منتظر روشن شدن میزان آسیب‌دیدگی خود است، در محل تمرین حضور پیدا کرد و زیر نظر کادر پزشکی تحت فیزیوتراپی قرار گرفت.

*مرحله اول تمرین در سالن بدنسازی ۱۵ دقیقه به طول انجامید و بعد از این مرحله بازیکنانی که در ترکیب با پدیده قرار نداشتند وارد زمین چمن شدند.

*سایر بازیکنان هم از ادامه تمرین معاف بودند، اما چند نفر از آنها زمان بیشتری در سالن ماندند.

*بازیکنانی که وارد زمین شدند در سه زمان ۱۰ دقیقه‌ای به بازی فوتبال پرداختند و بین این بازی‌ها، در زمان‌های ۴ دقیقه‌ای برنامه دویدن داشتند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بودیمیر پرسپولیس تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند

۱۵ اردیبهشت امسال مصادف با شهادت امام صادق (ع) است که در این روز طبق هر سال، طولانی‌ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه کشور به طول ۵۵ کیلومتر از محل جوادیه الهیه فلاح به سمت آستان مقدس امامزاده سیدجلال الدین اشرف (ع)  نوق واقع در شمس آباد انجام خواهد شد.

 امروز چهارشنبه در محل دفتر امام جمعه شهرستان جلسه‌ای با حضور فرماندار و معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره اوقاف شهرستان و جمعی از مسئولان و هیئت امنای امامزاده سیدجلال الدین اشرف (ع) نوق برای هماهنگی برنامه‌های معنوی این روز برگزار شد.

حجت الاسلام اصغر عسکری، امام جمعه رفسنجان در این نشست  گفت: اهل بیت (ع) همگی از یک شجره طیبه هستند و تکریم آن‌ها برای ما افتخار است.

وی افزود: امام صادق (ع) در بین ائمه اطهار (ع) از جایگاه خاص و ویژه برخوردار است؛ زیرا فقه ما فقه جعفری است و نشر معارف امام صادق (ع) و گسترش فرهنگ و مکتب جعفری در برنامه‌های ما باید قرار گیرد؛ بنابراین برای شهادت این امام همام (ع)  باید برنامه ویژه تدارک دیده شود.
 
اطعام ۱۴ هزار نفر در روز شهادت امام صادق (ع)
 
حسین رضایی، فرماندار رفسنجان هم در این نشست گفت: همه ساله در سالروز شهادت امام صادق (ع) کاروان‌های پیاده روی از روستا‌های مجاور عازم این آستان مقدس می‌شوند که در طول مسیر به عزاداری و نوحه سرایی می‌پردازند و بعد از تجمیع کاروان‌ها در آستان مقدس امامزاده سید جلال الدین، مراسم نوحه سرایی و عزاداری این امام همام (ع)  با حضور آحاد مردم ولایت مدار برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از این حرکت فرهنگی و معنوی، نشر معارف امام صادق (ع) و گسترش فرهنگ و مکتب جعفری است.

رضایی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود امسال در این روز بیش از ۱۴ هزار نفر شرکت کنند و تجمع معنوی صورت گیرد در خصوص هماهنگی برنامه‌های ویژه شهادت حضرت امام صادق (ع) و برنامه پیادوری بزرگ صادقیه گفت: زائران امامزاده و افراد شرکت کننده در پایان مراسم از طعام تبرکی متنعم خواهند شد؛ بنابراین برنامه‌های لازم پیگیری می‌شود تا در ایجاد امنیت و پذیرایی به بهترین نحو انجام شود.

در ادامه مراسم احمد تقی‌نژاد، مسئول انجمن و ستاد کاروان صادقیه رفسنجان به معرفی کاروان صادقیه پرداخت و گفت: این کاروان به پیشنهاد ستاد فاطمیه قم و با همکاری دانشگاه امام صادق (ع) در سال ۱۳۸۷ با هدف تکریم مقام امام صادق (ع) و تجدید میثاق با ولایت در روستا‌های همجوار امامزاده سیدجلال‌الدین اشرف (ع) نوق تشکیل شده است و بعد از چند سال عشق به ولایت موجب شد تا مریدان آن حضرت در این هوای گرم از فاصله ۵۵ کیلومتری از شهر جوادیه الهیه با پای پیاده بیایند و ضمن اقامه عزای صادق آل محمد (ع) با منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  تجدید بیعت کرده و روز بزرگداشت امامزاده سیدجلال الدین اشرف را گرامی بدارند.

 مجید دهقانی،   معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان هم در این نشست بیان کرد: بحث امنیت این مراسم را با برگزاری جلساتی با نیروی انتظامی برگزار و تمهیدات لازم انجام خواهد شد.

سیدحسین رحیمی، رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان هم در این نشست بیان کرد: امامزاده سیدجلال الدین اشرف (ع) نوق رفسنجان یکی از امامزاده‌های شاخص استان کرمان به شمار می‌آید و برنامه‌های معنوی و مذهبی در مناسبت‌های مختلف در آن انجام می‌شود.

وی افزود: امسال در روز شهاد امام صادق (ع)، طولانی‌ترین مسیر پیاده روی کاروان صادقیه از جوادیه الهیه نوق به طول ۵۵ کیلومتر انجام و این کاروان در روز شهادت این امام همام (ع) به امامزاده سیدجلال الدین (ع)  نوق می‌رسد؛ بنابراین باید برنامه هر چه باشکوهتر برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • درویش: از اوسمار برای فصل بعد برنامه خواستیم/ بحث تمدید قراردادها کار دلالان است
  • درویش: مگر سایر تیم‌ها تمدید قرارداد بازیکنان را شروع کردند؟/ از اوسمار برنامه خواستیم+ فیلم